Personal administrativ/protocol in Voluntari

Personal administrativ/protocol- - - - - - - - - - - -Personalul administrativ are următoarele responsabilități:Asigurarea protocolului în sediu (regăsiți adresa locației mai jos);Gestionarea spațiului de birouri;Administrarea bucătăriei ( ordonează vasele, gestionează necesar bucătărie, se asigură că este ordonată și aranjată);Verificarea etajului pe care îl administrează (ex. dacă aerul condiționat e pus pe temperatura recomandată, dacă toate sălile au necesarul pentru ședințe, daca există sesizări, ș.a)Programul de lucru este de luni până vineri între orele 07:00-16:00, la sediul nostru din Global City Business Park, Șos. București Nord nr.10, Clădirea O1, Voluntari, Ilfov, Romania.Beneficiile oferite:Pachet de beneficii flexibile: abonament medical privat, asigurare de viață, decontarea abonamentului pentru transport public, deducerea cheltuielilor de vacanță, ș.aTichete de masă în valoare de 30 lei/ zi lucrătoare;Alte oferte comerciale la furnizori agreați.Cum recrutăm:După ce vă trimiteți candidatura, aceasta este analizată de unul dintre recrutorii noștri. Dacă profilul dvs. se potrivește cu rolul nostru:Avem o convorbire telefonică pentru a ne cunoaște mai bine;Ne întâlnim la un interviu față în față (sau online, în funcție de context), cu un recrutor și cu managerul de angajare.Treceți toate etapele cu brio și vă vom trimite oferta noastră.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!