Reprezentant medical in Alba Iulia

Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services. Clientul nostru este o companie specializată în furnizarea de echipamente și consumabile medicale. În prezent, doresc să isi extinda echipa de vânzări pentru consumabile medicale, concentrându-ne pe regiunile București și Transilvania. Responsabilități: Hunting & Farming: Identificarea și atragerea de noi clienți, precum și menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți; Dezvoltarea Portofoliului de Clienți: Extinderea bazei de clienți, atât din sectorul public, cât și privat; Vizite la Clienți: Organizarea și efectuarea vizitelor la clienți, inclusiv pregătirea sălilor de operație și demonstrații de produse; Colaborare și Coordonare: Lucrul îndeaproape cu echipa internă pentru a asigura satisfacția clienților și îndeplinirea obiectivelor de vânzări. Cerințe: Experiență: Minim 3 ani de experiență pe o poziție similară; Cunoștințe de Vânzări: Experiență în vânzări către instituții publice și private; Limba Engleza: nivel avansat; Abilități de comunicare; Capacitate de a gestiona eficient timpul și de a prioritiza sarcinile; Competențe solide în mediere și coordonare.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!