Job Description Responsabilități: Oferirea informațiilor cu privire la emiterea certificatelor digitale, conform solicitărilor clienților existenți, dar și clienților noi; Preluarea și ︁verificarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale; Introducerea și validarea în sistemul informatic a datelor specifice contractelor; Comunicare internă eficientă pentru soluționarea solicitărilor clienților; Contactarea clienților în vederea promovării serviciilor și produselor companiei; Participarea la întâlniri alături de Account Manager; Încasarea contravalorii serviciului furnizat și emiterea bonului fiscal ︁către client; Emiterea raportului Z la finalul programului de lucru; Realizarea periodică a rapoartelor interne. Requirements Cerințe: Studii medii sau superioare; Experiența în domeniul bancar reprezintă avantaj; Diploma de bacalaureat este obligatorie; Bune abilități de comunicare scrisă și verbală; Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte; Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj; Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel; Limba engleză - nivel mediu. Benefits Program: Luni - Vineri de la 9:00 la 18:00 cu 1h pauză de masă Requirements Negotiation, DIY
Reprezentant Relatii Clienti (Front Office) Constanta in Constanţa
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!