Responsabil / a salarizare in Bucuresti

Aufgaben a) Administrare personal:Întocmește documentele necesare angajării/modificării/desfacerii contractelor individuale de muncă pentru salariații alocați. În acest sens verifică și prezentarea de către salariat/persoanele responsabile a documentelor cerute de legislație sau de către reglementările interne;Înregistrează angajările/modificările/incetările contractelor individuale de munca pe platforma internă AS4U;Efectuează toate inregistrările în REVISAL cerute de legislatie;Eliberează toate adeverințele/certificatele solicitate de către salariați, prevăzute de către legislație;Răspunde la întrebarile venite din direcția salariaților ( prin intermediul platformei dedicate și prin intermediul persoanelor responsabile , cu privire la CCM, Regulamentul intern, CIM, calculul salarial, drepturi legale sau alte aspecte care decurg din sau în legătură cu raportul de muncă;Solutionează diverse situatii legate de rețineri, calcul salarial;Intocmește situatii către audit intern/extern, când este cazul;Acordă suport în cazul controalelor autorităților atunci când este cazul.Intocmește situațiile statistice solicitate de INSSE;Pregătește negocierea colectivă anuală;Intocmește / modifică ori de câte ori este cazul REGULAMENTUL Intern și Regulamentul Cadru;Se ocupă de arhivarea fizică si electronică a tuturor documentelor specifice dosarului de personal (utilizând aplicația internă dedicată a societății)b) Calculsalarii:Realizează calculul salarial lunar pentru salariații alocați;Înțelege cum lucrează programul intern utilizat pentru calculul salariilor, cum este definit, cum lucrează și care este transpunerea în contabilitate a fiecărui element care intervine în calculul de salarii cu tot ce presupune acesta;Se ocupă de verificarea concediilor medicale și înregistrarea acestora (a câmpurilor relevante pentru calculul concediului medical și pentru declarația 112, in programul intern dedicat ( platforma AS4U);Urmărește și întelege pontajele înregistrate în aplicațiile interne pentru salariați TESA, respectiv muncitori și depistează , când este cazul, motivele pentru care acestea nu se importă/ se importă defectuos în programul pentru calcul salarii;Urmărește și întelege deconturile aferente deplasărilor înregistrate în aplicațiile interne pentru salariați TESA, respectiv muncitori și depistează , când este cazul, motivele pentru care acestea nu se importă/se importă defectuos în programul pentru calcul salarii;Urmarește și înțelege notele contabile aferente salariilor și explică, la nevoie, pentru departamentul contabilitate (”bilanț”) anumite particularități ale lunii;Întocmește declaratia 112 pentru societățile/persoanele alocate – în acest sens, ori de câte ori apar modificări la declarația 112, poartă discuții cu programatorii externi care administreaza aplicația ce efectuează această declarație, în scopul implementării corecte a modificărilor apărute,Pregătește /efectuează - prin intermediul aplicațiilor interne dedicate -plata taxelor/contribuțiilor salariale, a reținerilor din salarii ( popriri, asigurari), etc.Utilizează toate facilitățile oferite de platforma internă AS4U, pentru realizarea unor situații diverse, în funcție de necesități;Transmite situații către contabilitate (retineri,centralizator salarii, info D112 referitor la taxele salariale, tichete de masă, deconturi deplasare, zboruri )Se asigură că întocmeșteși depune lunar, sau ori de cate ori este necesar, în termenele legale, corect și complet, dosarele pentru recuperarea sumelor aferente concediilor medicale suportate din FNUASS sau a concediilor medicale pentru accidente de muncăSe ocupă de printarea statelor de plată și arhivarea fizică/electronică a documentelor ce au stat la baza calculului salarial ( utilizând aplicația internă dedicată a societății) Qualifikationen Foarte bune cunoștințe în calculul salariilor, dar și experiență în operarea unui soft de salarizare și administrare de personal;Foarte bune cunoștințe de legislația muncii;Cunoașterea la nivel minim B2 a unei limbi străine (engleză sau germană);Bune abilităţi de comunicare;Gestionare eficiență a resurselor și acuratețe;Atenție deosebită la detalii;Disponibilitate de lucru în echipă;Cunoştinţe avansate de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!