Responsabil Administrativ / Contabil in Buzãu

 

Candidatul ideal

 

- Studii superioare absolvite
- Experienta similara de minim 5 ani ( in domenii precum: vanzari, construcții, logistica, economic/ contabil)
- Capacitate de coordonare si comunicare
- Abilitati reale de planificare si organizare.

 

Descrierea jobului

 

- Primirea clientilor, vizitatorilor si reprezentanților autoritatilor
- Intocmirea de oferte si contracte
- Gestionarea vanzarilor la punctul de lucru si efectuarea incasarilor cash/card
- Preluarea comenzilor de la clienti
- Planificarea livrarilor
- Transmiterea comenzilor celor responsabili
- Întocmirea documentelor de livrare: aviz de expeditie si bon de cantar.

Program de lucru: luni- vineri 8h/zi.
Se ofera pachet salarial motivant.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!