Responsabil relatii clienti si vanzari cu limba germana in Sibiu

Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services. Responsabil relatii clienti si vanzari cu limba germana Responsabilități: Dezvoltarea și menținerea unei relații optime cu clienții grupului  din Germania Furnizarea informațiilor corecte și complete despre produse, servicii, programe și promoții. Suportul clienților în activitatea de vânzare și post-vânzare conform politicii grupului  din Germania. Asistarea în atragerea de noi clienți, în special prin telefon. Orientarea clienților către alte servicii oferite de companie Furnizarea de servicii vânzare și post-vânzare în limba germană, prin diverse mijloace de comunicare. Rezolvarea eficientă a solicitărilor primite de la clienți. Actualizarea bazei de date a clienților și corectarea datelor. Utilizarea cunoștințelor de limba germană și engleză pentru preluarea apelurilor. Oferirea de consultanță și informații corecte despre factură și valoarea acesteia. Cerinte: Studii medii sau studii superioare în curs de finalizare. Nu este specificată o experiență practică obligatorie. Cunoașterea limbii germane, atât scris cât și vorbit, este obligatorie. Cunoașterea limbii engleze sau a unei alte limbi de circulație internațională reprezintă un avantaj. Deprinderi de utilizare a MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Abilități bune de comunicare și comunicare empatică cu clientul. Abilități de negociere și prezentare. Abilități analitice și conceptuale.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!