Secretara / asistent manager in Cluj

Responsabilitatile specifice postului:

 

• Indeplinirea activităților zilnice de secretariat;

• Preluarea şi transmiterea mesajelor telefonice si/sau email;

• Redactarea şi transmiterea documentelor (poştă, curierat, e-mail)

• Primirea vizitatorilor si asigurarea protocolului aferent;

• Arhivarea / scanarea diverselor documente;

• Raspunde de gestionarea diverselor probleme administrative legate de spatiul in care isi are sediul compania;

• Aptitudinea de a lucra cu documente, capacitatea de a gestiona informatii (culegere, clasificare, interpretare si transmitere a in formatiilor);

• Tine evidenta desfasurarii proiectelor in desfasurare si a sarcinilor;

• Răspunde la telefoane sau în lipsa persoanei căutate notează şi transmite mesajele în timp util

• Preluarea solicitărilor clienţilor noi, introducerea lor in sistem si intocmirea contractelor de colaborare cu acestia

• Asigură, comandă şi gestionează necesarul de birotică, produse protocol, produse de igienă

 

Cerințe:

 

- Experienta intr-o pozitie pozitie similara reprezinta un avantaj

- Cunoștințe de calculator (Word, Excel, Outlook, Explorer)

- Obligatoriu abilitati excelente de comunicare si relationare

- Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj

- Abilități de redactare în limba română și engleza

- Onestitate si seriozitate

- Atitudine proactiva si responsabila

- Persoana flexibila si adaptabila

- Persoana deschisa spre invatare si dezvoltare

- Abordare profesionala organizata, precisa si atenta la detalii

- Aspect plăcut

 

Candidatul ideal

 

- Persoana organizata, cu o buna capacitate dе planificare si coordonare

- Atentie distributiva si capacitate dе concentrare

- Foarte bune abilitati dе comunicare

- Capacitatea dе a realiza mai multe sarcini simultan

- Ambitie

- Punctualitate

- Perseverenta

- Seriozitate

- Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.

- Lucrul in echipa

- Orientarea spre rezultat

- Rezistenta la stres

- Implicare si spirit dе initiativa

 

Despre companie

Clasic Imobiliare este o agentie imobiliara din Cluj-Napoca care a luat nastere din ambitia de a demonstra ca serviciile imobiliare pot fi imbunatatite considerabil in aceasta perioada de tranzitie. Speram la maturizarea pietei imobiliare din Romania si suntem aici pentru a face ca acest lucru sa se intample. Oferim servicii imobiliare bazate pe promtitudine, transparenta, seriozitate si respect fata de parteneri.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!