Responsabilitatile specifice postului:
• Indeplinirea activităților zilnice de secretariat;
• Preluarea şi transmiterea mesajelor telefonice si/sau email;
• Redactarea şi transmiterea documentelor (poştă, curierat, e-mail)
• Primirea vizitatorilor si asigurarea protocolului aferent;
• Arhivarea / scanarea diverselor documente;
• Raspunde de gestionarea diverselor probleme administrative legate de spatiul in care isi are sediul compania;
• Aptitudinea de a lucra cu documente, capacitatea de a gestiona informatii (culegere, clasificare, interpretare si transmitere a in formatiilor);
• Tine evidenta desfasurarii proiectelor in desfasurare si a sarcinilor;
• Răspunde la telefoane sau în lipsa persoanei căutate notează şi transmite mesajele în timp util
• Preluarea solicitărilor clienţilor noi, introducerea lor in sistem si intocmirea contractelor de colaborare cu acestia
• Asigură, comandă şi gestionează necesarul de birotică, produse protocol, produse de igienă
Cerințe:
- Experienta intr-o pozitie pozitie similara reprezinta un avantaj
- Cunoștințe de calculator (Word, Excel, Outlook, Explorer)
- Obligatoriu abilitati excelente de comunicare si relationare
- Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj
- Abilități de redactare în limba română și engleza
- Onestitate si seriozitate
- Atitudine proactiva si responsabila
- Persoana flexibila si adaptabila
- Persoana deschisa spre invatare si dezvoltare
- Abordare profesionala organizata, precisa si atenta la detalii
- Aspect plăcut
Candidatul ideal
- Persoana organizata, cu o buna capacitate dе planificare si coordonare
- Atentie distributiva si capacitate dе concentrare
- Foarte bune abilitati dе comunicare
- Capacitatea dе a realiza mai multe sarcini simultan
- Ambitie
- Punctualitate
- Perseverenta
- Seriozitate
- Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.
- Lucrul in echipa
- Orientarea spre rezultat
- Rezistenta la stres
- Implicare si spirit dе initiativa