Secretara/Front desk officer in Bucureşti Sectorul 1

Sunteti o persona comunicativa, politicoasa si amabila?

Aveti abilitati bune de organizare?

S-ar putea sa fiti noul nostru coleg!

Cerinte:

Intre 1-2 ani experienta in pozitii similiare; Suportivitate, dedicare;

Studii administrative sau de secretariat;

Cunoasterea limbii engleze scris si vorbit;

Cunostinte bune de operare Excel, Word, Outlook;

Capacitati de scriere cu acuratete, rezolvarea de probleme, loialitate, dedicare, dorinta de munca, integritate;

Abilitate de a face mai multe sarcini in acelasi timp, de a realiza sarcinile in termenele solicitate si asumate, capacitate de prioritizare a fluxului de lucru si a sarcinilor postului;

Capacitate de lucra cu informatii confidentiale;

Atributii:

Întreţinerea relaţiilor cu publicul şi de protocol;

Utilizarea PC;

Utilizarea aparaturii de birotică;

Administrarea corespondenţei;

Întocmirea corespondenţei;

Organizarea deplasării personalului Managerial;

Organizarea locului de muncă;

Organizarea şedinţelor de lucru;

Planificarea audienţelor şi întâlnirilor;

Efectuarea de traduceri şi retroversiuni.

Gestionarea şi arhivarea documentelor;

Comunicarea la locul de muncă.

Daca indepliniti conditiile de mai sus, va rugam sa aplicati la acest job cu CV-ul dumneavoastra.

Despre companie

Home Trading este o societate cu capital privat romanesc, infiintata in anul 2007 obiectul principal de activitate il reprezinta executia constructiilor civile si industriale, centre de afaceri, vile, birouri, magazine prezentare si comerciale, hale, instalatii sanitare, electrice, incalzire, climatizare, ventilatie, alimentare cu apa, protectie impotriva incendiilor.

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!