Secretara - Sucursala Constanta in Constanţa

Responsabilitati principaleØ Realizeaza evidenta pentru corespondenta documentelor primite / trimise in interiorul entitatii si asigura repartizarea acesteia Ø Primeste si transmite apelurile telefonice, asigura transmiterea catre serviciile in cauza / primirea mesajelor prin fax, copierea documentelor Ø Redacteaza documente Ø Asigura organizarea eficienta a activitatii de secretariat: gestioneaza problemele de pe ordinea de zi, rezervarea salilor de intalnire Ø Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii Ø Centralizeaza si solicita catre LOG emiterea cartilor de vizita pentru toti salariatii structurii din care face parte Ø Acorda asistenta la munca de birotica pentru personalul entitatii Ø Realizeaza formalitatile necesare pentru achitarea diverselor facturi Ø Distribuie tichetele de masa pentru personalul entitatii si asigura interfata cu DRU Ø Primeste vizitatorii Ø Claseaza documentele normative Ø Asigura confidentialitatea informatiilor, datelor si operatiunilor efectuate Ø Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice si pastreaza arhiva in conditii adecvate

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!