Specialist achizitii in Râşnov

Descrierea locului de muncă Planifica activitatea de achizitii de pe piata interna, UE si non UE, aprovizionare, transport; Tine legatura cu partenerii interni si externi, estimeaza costurile de marfa in anumite situatii. Identifică necesarul de aprovizionare; Intocmeste si analizeaza / centralizeaza ofertele de pret; Decide asupra modului de rezolvarea a operatiunilor de import/export; Colaboreaza cu comisionarii vamali pentru finalizarea importului/exportului; Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare; Rezolvarea problemelor logistice legate de livrari intarziate, gresite; Achizitionarea materiei prime necesare productiei la momentul potrivit, la pretul corect si cantitatea necesara pentru indeplinirea planului de productie. Calificări Studii superioare cu diploma de licenta; Experienta de 3-5 ani pe o pozitie similara; O buna cunoastere a pietei de materii prime; Bune abilitati de comunicare, negociere, persuasiune, asertivitate si initiativa; Limba engleza vorbit, scris - nivel avansat. Orientare catre client; Informații suplimentare Contract de muncă pe durată nedeterminată; Decontarea transportului; Tichete de masă; Prime de sărbători (Paște, Vacanta și Crăciun) Al 13-lea salariu; Abonament de servicii medicale (Medlife); Mediu de lucru plăcut și curat; Participare la evenimente corporate Traininguri/ formări profesionale

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!