Descrierea locului de muncă Planifica activitatea de achizitii de pe piata interna, UE si non UE, aprovizionare, transport; Tine legatura cu partenerii interni si externi, estimeaza costurile de marfa in anumite situatii. Identifică necesarul de aprovizionare; Intocmeste si analizeaza / centralizeaza ofertele de pret; Decide asupra modului de rezolvarea a operatiunilor de import/export; Colaboreaza cu comisionarii vamali pentru finalizarea importului/exportului; Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare; Rezolvarea problemelor logistice legate de livrari intarziate, gresite; Achizitionarea materiei prime necesare productiei la momentul potrivit, la pretul corect si cantitatea necesara pentru indeplinirea planului de productie. Calificări Studii superioare cu diploma de licenta; Experienta de 3-5 ani pe o pozitie similara; O buna cunoastere a pietei de materii prime; Bune abilitati de comunicare, negociere, persuasiune, asertivitate si initiativa; Limba engleza vorbit, scris - nivel avansat. Orientare catre client; Informații suplimentare Contract de muncă pe durată nedeterminată; Decontarea transportului; Tichete de masă; Prime de sărbători (Paște, Vacanta și Crăciun) Al 13-lea salariu; Abonament de servicii medicale (Medlife); Mediu de lucru plăcut și curat; Participare la evenimente corporate Traininguri/ formări profesionale
Specialist achizitii in Râşnov
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat