Specialist achizitii publice in Constanţa

Descrierea jobului: 

Identificarea anunțurilor publicate in platformele electronice; 

Efectuarea analizelor preliminare și propunerea de participare; 

Asigurarea ca societatea îndeplinește condițiile de calificare și eligibilitate prevăzute in documentațiile de atribuire; 

Identificarea produselor din caietele de sarcini și colaborarea cu departamentele implicate pentru realizarea ofertei tehnico-financiare; 

Numirea experților solicitați in cadrul documentațiilor de atribuire și pregătirea actelor necesare dovedirii îndeplinirii tuturor cerințelor; 

Crearea documentelor aferente derulării licitațiilor și solicitarea eventualelor clarificări; 

Completarea rubricilor in platformele electronice solicitate de autoritatea contractante; 

Candidatul ideal: 

Studii superioare; 

Excelente cunoștințe de operare PC (MS Office: Excel, Word, Outlook); 

Abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; 

Gândire analitica și Potential crescut de concentrare. 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!