Specialist Reclamatii si Control Calitate Junior in Bucuresti

Misiune Pozitie    Inregistreaza si solutioneaza reclamatiile si sesizarile primite in companie, prin toate canalele de intrare, conform normelor legale si interne;    Ofera suport in monitorizarea, analizarea si raportarea indicatorilor cheie ai procesului de sesizari. Sarcini si Responsabilitati     Preia si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile si/sau parteneri, colaboratori informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor, formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon/ posta etc.);    Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email, posta etc.);    Analizează o varietate de surse de informaţie in vederea finalizarii corecte si rapide a cazului;    Se asigura ca in procesul de solutionare sunt respectate normele şi procedurile legale specifice, solicitand opinia si validarea solutiei din partea superiorului direct si a Departamentului Juridic, cand este cazul; asigura totodata conformitatea cu procedurile si normele interne aplicabile, precum si cu cele mai bune practici din domeniu;    Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie, fara a depasi termenele limita stabilie prin reglementarile legale si interne;    Stabileste daca reclamatia/ sesizarea este justificata sau nu;     Identifica factorii care au dus la generarea reclamatiei/ sesizarii;    Instiinteaza de urgenta superiorii directi cu privire la anumite sesizari care pot avea un impact major asupra companiei;    Contribuie la elaborarea instructiunilor privind modul de comunicare catre clienti in cazul reclamatiilor, urmarind in aria sa de activitate implementarea acestora de catre Departamentele care interactioneaza direct cu clientii;    Contribuie la monitorizarea calitatii livrabilelor si respectarii specificatiilor prevazute pentru procesul de sesizari in aria sa de activitate;Educatie - Nivel si SpecializareStudii superioare - constituie avantajSpecializare/ Certificari/ CalificariOrice forma de pregatire in relatii clienti, asigurari sau vanzariExperienta RelevantaPe un post similar - min. 6 luniExperienta Relevanta in Industria/ DomeniulAsigurari - constituie avantaj

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!