Misiune Pozitie Inregistreaza si solutioneaza reclamatiile si sesizarile primite in companie, prin toate canalele de intrare, conform normelor legale si interne; Ofera suport in monitorizarea, analizarea si raportarea indicatorilor cheie ai procesului de sesizari. Sarcini si Responsabilitati Preia si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile si/sau parteneri, colaboratori informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor, formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon/ posta etc.); Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email, posta etc.); Analizează o varietate de surse de informaţie in vederea finalizarii corecte si rapide a cazului; Se asigura ca in procesul de solutionare sunt respectate normele şi procedurile legale specifice, solicitand opinia si validarea solutiei din partea superiorului direct si a Departamentului Juridic, cand este cazul; asigura totodata conformitatea cu procedurile si normele interne aplicabile, precum si cu cele mai bune practici din domeniu; Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie, fara a depasi termenele limita stabilie prin reglementarile legale si interne; Stabileste daca reclamatia/ sesizarea este justificata sau nu; Identifica factorii care au dus la generarea reclamatiei/ sesizarii; Instiinteaza de urgenta superiorii directi cu privire la anumite sesizari care pot avea un impact major asupra companiei; Contribuie la elaborarea instructiunilor privind modul de comunicare catre clienti in cazul reclamatiilor, urmarind in aria sa de activitate implementarea acestora de catre Departamentele care interactioneaza direct cu clientii; Contribuie la monitorizarea calitatii livrabilelor si respectarii specificatiilor prevazute pentru procesul de sesizari in aria sa de activitate;Educatie - Nivel si SpecializareStudii superioare - constituie avantajSpecializare/ Certificari/ CalificariOrice forma de pregatire in relatii clienti, asigurari sau vanzariExperienta RelevantaPe un post similar - min. 6 luniExperienta Relevanta in Industria/ DomeniulAsigurari - constituie avantaj
Specialist Reclamatii si Control Calitate Junior in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat