Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate: profil economic;
- Foarte bune cunostinte de legislatia muncii;
- Cunostinte avansate de operare Microsoft Office (in special cunostinte de lucru cu MS Excel);
- Persoană cu capacitate de analiza si sinteza, cu atitudine pozitiva, organizata, cu atentie la detalii, loiala, cu spirit de achipa si abilitati de lucru cu termenele limita;
Descrierea jobului
- organizarea recrutării şi selecției personalului, astfel încât să fie ocupate la timp toate pozițiile libere din companie;
- intocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului (Cim – uri, acte aditionale, decizii de incetare Cim, decizii de suspendare Cim, etc.);
- intocmirea si eliberarea adeverintelor;
- operarea modificarilor lunare in aplicatia de salarizare;
- verificarea pontajelor si a calculului salarial;
- Beneficii:
- pachet salarial motivant;
- mediu de lucru modern si profesionist;
- tichete de masa;
- vouchere de vacanta;
- Va informam că, prin aplicarea pentru o pozitie in cadrul societatii Comvex SA, va vom colecta si folosi datele personale oferite in desfasurarea procesului de selectie si recrutare de personal.