Candidatul ideal
Ne dorim in echipa noastra o persoana care sa posede:
Minim 2 ani experienta in domeniul resurselor umane (recrutare, administrare personal);
Certificare Inspector Resurse Umane – constituie avantaj;
Cunostinte foarte bune privind legislatia muncii;
O buna stapanire a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel);
Rigurozitate si atentie la detalii;
Orientare catre rezultate si respectarea termenelor;
Abilitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa;
Persoana discreta, atenta la pastrarea confidentialitatii informatiilor pe care le prelucreaza.
Descrierea jobului
Principalele responsabilitati:
Intocmește anunțurile de angajare si gaseste cele mai bune metode pentru a le promova;
Asigura un proces de selecție și recrutare profesional, eficace, obiectiv și standardizat;
Intocmeste documentele specifice de personal;
Redacteaza si elibereaza diferite adeverinte solicitate de angajati;
Gestioneaza activitatea privind medicina muncii;
Faciliteaza integrarea noilor angajati in companie;
Ofera suport in desfasurarea tuturor activitatilor specifice departamentului.