Job Description
Candidatul ideal
- Absolvent studii superioare;
- Atestat inspector resurse umane;
- Cunostinte privind legislatia muncii;
- Cunostinte MS Office;
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;
- Abilitati foarte bune de organizare, comunicare si relationare cu oamenii;
- Capacitate de gestionare eficienta a timpului si prioritatilor;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Disponibilitate si flexibilitate la program prelungit.
Descrierea jobului
- Gestionarea dosarelor de personal;
- Intocmirea formele necesare pentru angajare, promovare, desfacerea contractului de muncă, după caz, pentru personalul societăţii (contracte individuale de muncă, acte adiţionale, decizii etc.), in softul HR;
- Verificarea documentelor prezentate la angajare, in vederea inscrierii lor in baza de date;
- Intocmirea si eliberarea tuturor tipurilor de adeverinte şi acte, solicitate de salariaţii societăţii, cu respectarea prevederilor legale;
- Pastrarea si actualizarea evidentei referitoare la efectuarea concediilor de odihnă, a concediilor fără plată, a concediilor de studii pentru personalul societăţii;
- Verificarea, introducerea si arhivarea concediilor medicale;
- Intocmirea notelor de lichidare, pentru salariatii care pleaca;
- Arhivarea documentele de personal.