Store Manager Iasi in Bucuresti

Store Manager IasiClient Description:Adecco Resurse Umane caută un Manager de Magazin pentru clientul său - lider mondial în producția de electrocasnice premium.MISIUNEFurnizarea în cadrul magazinului a celor mai bune servicii pentru clienți și respectarea obiectivelor magazinului. Pregătirea creșterii magazinului - cifră de afaceri și profitabilitate - ajutând la gestionarea echipei de vânzări și respectând obiectivele grupului și politica de vânzări și alte politici interne.Responsibilities: Răspunderea pentru controlul organizării muncii în magazin și delegarea sarcinilor către echipă în conformitate cu legislația muncii și standardele companiei Formarea și îmbunătățirea continuă a competențelor în echipa din subordine Analiza KPI-urilor și implementarea planurilor de acțiune cu scopul de a atinge obiectivele de vânzări definite Abordare proactivă pentru îmbunătățirea constantă a procedurilor din magazin și din întreaga organizație Serviciu profesional pentru clienți în magazine (și alte canale de comunicare) bazat pe o consultare de înaltă calitate a produselor Construirea unor relații pe termen lung cu clienții și partenerii prin implicarea în procesul de consultanță și în serviciul post-vânzare Gestionarea corectă a ofertelor și comenzilor pentru clienți în sistem și realizarea ulterioară a acestora datorită colaborării strânse cu departamentul de logistică Păstrarea în sistem a documentației necesare pentru necesitățile de evidență a vânzărilor, comenzilor și a serviciului clienți Îngrijirea magazinului, colaborarea permanentă cu celelalte funcții ale companiei și cu furnizorii pentru a asigura funcționarea eficientă și profesională a magazinului din punct de vedere al funcționalității tehnice și al prezentării vizuale Asistență în organizarea și desfășurarea de activități promoționale și comerciale sub supravegherea managerului direct în scopul creșterii vânzărilor în magazin și în alte canale de vânzare Controlul casei de marcat Responsabilitatea privind disponibilitatea materialelor informative pentru cliențiCandidate Profile: Experiență de minim 2 ani într-un rol relevant pe o poziție de manager sau team leader Modul de lucru organizat și structurat, cu atenție ridicată la detalii Capacitate de planificare a acțiunilor și prioritizare a acestora Abilități ridicate de comunicare Spirit de echipă; capacitate de a lucra în rol de facilitator Vorbirea limbii engleze: min. Nivelul B2 Experiența cu ERP(SAP) & CRM este un plusCompetențe cheie:Rezolvarea problemelor în mod autonom (gestionează neprevăzutul, acționează din proprie inițiativă, implementează soluții)Colaborează cu echipa magazinului (se confesează cu ceilalți, încurajează spiritul de echipă, evită/rezolvă conflicte) și gestionarea rotației persoanelor (noi angajări, introduceri)Înțelegere ridicată a principiilor experienței clienților și a calității serviciilor, satisfacția clienților; numărul de reclamațiiDă dovadă de fiabilitate și acuratețe (acționează cu consecvență, acționează cu onestitate și integritate, dă dovadă de autodisciplină)Realizarea obiectivelor de vânzări, decontarea impecabilă și la timp a numerarului și a stocurilorNumărul și calitatea evenimentelor desfășurate și a acțiunilor de comunicare

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!