Technical Customer Support - English in Bucuresti

Salutare și bine ai venit la o oportunitate extraordinară de a face parte din echipa noastră de suport tehnic! 

Introduction

Dacă te-ai întrebat vreodată cum e să îmbini cunoștințele tehnice cu pasiunea pentru a ajuta oameni, ei bine, acesta este locul perfect pentru tine. În fiecare zi vei interacționa cu clienții noștri, oferindu-le soluții rapide și eficiente pentru problemele tehnice pe care le întâmpină. Te vei ocupa de investigații detaliate, vei oferi sfaturi și vei asigura o experiență de suport de cinci stele. Responsabilitățile includ gestionarea solicitărilor prin telefon, e-mail sau chat și colaborarea strânsă cu alte echipe pentru a rezolva provocările clienților.

Requirements

  • Orientat către client;

  • Abilități de rezolvare a problemelor;

  • Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;

  • Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;

  • Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;

  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);

  • Competență în limba engleză (obligatoriu);

  • Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).

Information

Descrierea postului

  • Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);

  • Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail);

  • Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;

  • Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;

  • Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.

 

Aspecte financiare & beneficii

  • Distracție și echipă profesională;

  • Angajare cu normă întreagă;

  • Oportunități pentru creștere și dezvoltare;

  • Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;

  • Concediu plătit;

  • Mediul echipei non-corporative;

  • Activități și team building-uri;

  • Ofertă salarială personalizată;

  • Tichete de masă;

  • Asigurare medicală în cadrul MediCover.

Organisation/Department

Detalii despre activitate

Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:

  • Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;

  • Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).

Job description

Detalii despre activitate

Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:

  • Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;

  • Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).

Candidat ideal

  • Orientat către client;

  • Abilități de rezolvare a problemelor;

  • Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;

  • Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;

  • Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;

  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);

  • Competență în limba engleză (obligatoriu);

  • Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).

Descrierea postului

  • Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);

  • Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail);

  • Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;

  • Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;

  • Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.

 

Aspecte financiare & beneficii

  • Distracție și echipă profesională;

  • Angajare cu normă întreagă;

  • Oportunități pentru creștere și dezvoltare;

  • Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;

  • Concediu plătit;

  • Mediul echipei non-corporative;

  • Activități și team building-uri;

  • Ofertă salarială personalizată;

  • Tichete de masă;

  • Asigurare medicală în cadrul MediCover.

Locație: București, zona Plaza România, Metrou Lujerului, lucru de la birou :)

Așteptăm aplicația ta pe adresa de e-mail: oana.stoian@randstad.ro

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!