Salutare și bine ai venit la o oportunitate extraordinară de a face parte din echipa noastră de suport tehnic!
Introduction
Dacă te-ai întrebat vreodată cum e să îmbini cunoștințele tehnice cu pasiunea pentru a ajuta oameni, ei bine, acesta este locul perfect pentru tine. În fiecare zi vei interacționa cu clienții noștri, oferindu-le soluții rapide și eficiente pentru problemele tehnice pe care le întâmpină. Te vei ocupa de investigații detaliate, vei oferi sfaturi și vei asigura o experiență de suport de cinci stele. Responsabilitățile includ gestionarea solicitărilor prin telefon, e-mail sau chat și colaborarea strânsă cu alte echipe pentru a rezolva provocările clienților.
Requirements
-
Orientat către client;
-
Abilități de rezolvare a problemelor;
-
Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
-
Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
-
Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;
-
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);
-
Competență în limba engleză (obligatoriu);
-
Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).
Information
Descrierea postului
-
Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);
-
Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail);
-
Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;
-
Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;
-
Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.
Aspecte financiare & beneficii
-
Distracție și echipă profesională;
-
Angajare cu normă întreagă;
-
Oportunități pentru creștere și dezvoltare;
-
Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;
-
Concediu plătit;
-
Mediul echipei non-corporative;
-
Activități și team building-uri;
-
Ofertă salarială personalizată;
-
Tichete de masă;
-
Asigurare medicală în cadrul MediCover.
Organisation/Department
Detalii despre activitate
Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:
-
Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;
-
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Job description
Detalii despre activitate
Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:
-
Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;
-
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Candidat ideal
-
Orientat către client;
-
Abilități de rezolvare a problemelor;
-
Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
-
Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
-
Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;
-
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);
-
Competență în limba engleză (obligatoriu);
-
Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).
Descrierea postului
-
Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);
-
Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail);
-
Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;
-
Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;
-
Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.
Aspecte financiare & beneficii
-
Distracție și echipă profesională;
-
Angajare cu normă întreagă;
-
Oportunități pentru creștere și dezvoltare;
-
Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;
-
Concediu plătit;
-
Mediul echipei non-corporative;
-
Activități și team building-uri;
-
Ofertă salarială personalizată;
-
Tichete de masă;
-
Asigurare medicală în cadrul MediCover.
Locație: București, zona Plaza România, Metrou Lujerului, lucru de la birou :)
Așteptăm aplicația ta pe adresa de e-mail: oana.stoian@randstad.ro