Firma de instalatii angajeaza asistent/a pentru ofertare,
persoana dinamica, experienta, constituie un avantaj.
Cunostinte si abilitati necesare:
Studii medii sau superioare (cele tehnice reprezinta
avantaj);
Capacitate de a acumula, interpreta si transmite date
tehnice;
Cunostinte de utilizare de programe software specifice:
Abilitati de comunicare si negociere;
Abilitati de munca in echipa;
Abilitati de organizare si planificare;
Cerintele postului:
Realizeaza documentele necesare procesului de
ofertare/contractare/montaj pe baza documentatiei tehnice si/sau a
situatiei efective .
Intocmirea ofertelor, recomanda solutii
tehnice in conformitate cu specificatiile cerute, face calcul de necesar
produse/materiale pe proiect
Intocmeste cererile de oferta pentru materiale, furnizori de materiale, echipamente si servicii.
Colaboreaza la constituirea unui dosar de achiziție care să conțină toate detaliile referitoare la: cantități mărfuri, condiții de vânzare, eșantioane și poze în vederea luării unei decizii privind achiziția de mărfuri;
Urmărirea procesului de achiziție în scopul optimizării și concretizării acestuia, respectând astfel obiectivele stabilite;