Achizitii publice si vanzari in Braşov

Firma de instalatii angajeaza asistent/a pentru ofertare, persoana dinamica, experienta, constituie un avantaj. 

Cunostinte si abilitati necesare:

Studii medii sau superioare (cele tehnice reprezinta avantaj);

Capacitate de a acumula, interpreta si transmite date tehnice;

Cunostinte de utilizare de programe software specifice: 

Abilitati de comunicare si negociere;

Abilitati de munca in echipa;

Abilitati de organizare si planificare;

Cerintele postului:

Realizeaza documentele necesare procesului de ofertare/contractare/montaj pe baza documentatiei tehnice si/sau a situatiei efective .

Intocmirea ofertelor, recomanda solutii tehnice in conformitate cu specificatiile cerute, face calcul de necesar produse/materiale pe proiect

Intocmeste cererile de oferta pentru materiale, furnizori de materiale, echipamente si servicii.

Colaboreaza la constituirea unui dosar de achiziție care să conțină toate detaliile referitoare la: cantități mărfuri, condiții de vânzare, eșantioane și poze în vederea luării unei decizii privind achiziția de mărfuri;

Urmărirea procesului de achiziție în scopul optimizării și concretizării acestuia, respectând astfel obiectivele stabilite;

Despre companie

S.C. BREAK SISTEMS S.R.L. este o societate cu capital integral privat, infiintata in anul 2008 si are ca obiect de activitate distributia, proiectarea , instalarea si servisarea intregii game de sisteme de securitate (SECURITATE LA EFRACTIE, DETECTIE INCENDIU, SUPRAVEGHERE VIDEO, AUTOMATIZARI, INSTALATII ELECTRICE DE JOASA TENSIUNE) oferite pentru protectia obiectivelor cu grad de risc mediu, cum ar fi locuinte, sedii de firma, magazine, depozite, hale industriale, cat si a celor de interes special : institutii publice, centre de afaceri, hoteluri si banci.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!