Cerinte: -Limba Germană, Slovacă sau Engleză la nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relationare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Disponibilitate de lucru de acasa și conexiune stabila la internet la domiciliu Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Actualizează informațiile despre clienți (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunică cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris, pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute Locatie : Remote Program lucru : Full time (8:30-17:00 30 min pauză) Așteptăm CV dumneavoastră online pe acest site de joburi.
Agent servicii clienți in Oradea
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!