Asistent General Manager in Bucureşti Sectorul 6


OBLIGATORIU: Pana intre 19 si 25 de ani; student ultimul an, absolvent sau Masterand ( de preferat in domeniu turismului)
- limba Engleza vorbita si scrisa la un nivel cel putin Mediu.
-motivatia de a lucra in domeniul Hotelier
-motivatia de a invata lucruri noi impreuna cu noi
-motivatia de a face mai mult decat i se cere
-capacitatea de a veni cu solutii noi , creeative si inovative ( incurajam gandirea libera si ideile noi)
-onestitate, punctualitate, organizare, disponibilitate si adaptabilitate
- Pentru a te cunoaste mai bine chiar inainte de a veni la un interviu, dorim sa iti citim CV-ul pentru a sti care este experienta ta extracuriculara
- Pentru a iti cunoaste bine intentiile si viziunea ta de viitoar asupra vietii tale profesioanale, am dori si mica descriere a ta INFORMALA in care sa ne povestesti ce asteptari ai avea de la noi si mai ales ce iti propui tu pentru tine in cadrul acestui job
- Eu cu fratele meu conducem aceasta afacere si suntem, probabil la fel de tineri ca si tine, deci nu va fi nevoie sa te formalizezi sau sa te simti intimidat de cadrul profesional pe care dorim sa ti-l oferim


Condiții:
Remunerare Financiara:
- in primele doua saptamani vei fi intr-o perioada de proba: ne vom lamuri daca esti facut pentru acest job si daca poti avea un viitor in aceasta companie ca General Manager.
- Pentru perioada de proba se va negocia un salariu mai mult simbolic
- Dupa perioada de proba va exista un SALARIU de BAZA (salariu de pornire) de unde nu se poate merge decat in sus
- Pentru un salariu mai mare va trebui sa dai dovada de motivatie, productivitate, eficienta si sa aduci o adevarata valoare firmei ca intreg astfel incat sa crestem impreuna si cresterea salariului sa poata fi justificata si sustinuta de un venit/profit crescut ca dovada a implicarii tale in echipa

Ce vom invata impreuna:
- cum sa conducem o afacere de la A la Z
- cum sa organizam un business cu ajutorul sistemului de Sheets din Google Drive 100% online

Vom rezolva impreuna:
- aspecte/probleme tehnice care apar in Pensiune
- proiecte de imbunatatire a calitii serviciului
- punerea la punct a unui sistem de evidenta a clientilor si a nevoilor lor
- conceperea unui proiect de 'improspatare' a spatiului public din Pensiune si al Camerelor
- vei avea ocazia sa parcurgi, impreuna cu noi, un curs online de antreprenoriat care valoreaza 1000 de Euro.
- ulterior ne vom inscrie si la un curs de Management Hotelier din care, de asemena , iti vom transmite si tie informatii
- ai oportunitatea de a avea un indrumator langa tine care sa te ghideze pe calea ta profesionala
- sprijinul pentru a capata deprinderile necesare acestei pozitii
- Fiind o afacere mica, vei avea ocazia sa inveti si sa aprofundezi fiecare din departamentele care presupun conducerea unei astfel de afaceri.
- programul de lucru va fi stabilit impreuna in functie de posibilitatile tale si de nevoile noastre. Speram sa ne putem intalnii la mijloc cand vine vorba de cele doua aspecte ale asteparilor noastre

Responsabilitatile si aspectele pe care le vom atinge impreuna sunt urmatoarele:

- receptie : rezervari telefonice, rezervari de pe platformele de booking online (booking.com, expedia.com, si alti terti ), cazari clienti, check-out, relocari oaspeti, solutii de cazare alternative pentru clienti, gestionarea rezervarilor in sistem propriu al unitatii.

- interactiunea directa cu clientul: controlul satisfactiei clientului si a calitatii serviciului oferit, rezolvarea plangerilor clientilor

- administrarea unei echipe in cadrul unei unitati de cazare mici: model de salarizar, motivare a angajatilor, controlul calitatii curateniei, intretinerea unitatii din punct de vedere tehnic. Vei participa periodic la sedintele tinute cu personalul afacerii in care discutam probleme actuale intampinate si cum le putem rezolva, de asemenea vom discuta despre viziunea si misiunea firmei si cum se vor regasi acestea in procedurile de lucru si interactiunii cu clientii.

- administrearea financiara : contracte furnizori, cash-flow, administrare buget, gestionarea si statistica costurilor directe/medii/mobile/fixe, incasari

- acces la date statistice ale performantei unitatii: grad de ocupare, preturi medii, costuri medii

- acces la o baza de date cu fosti clienti ai pensiunii pentru planificarea unei strategii de promovare si fidelizare

- contributia la Rebranding al Pensiunii si creeri unui site nou, creearea unui sistem de evidenta a clientilor

- acces la pagina de Facebook a unitatii prin care se gestioneaza relatia directa cu clientului

- creearea unei pagini de Instagrab si a unui canal de YouTube unde vom invata impreuna cum sa tinem publicul activ, cum sa ii atragem spre ofertele noi care le avem si cum sa crestem baza de clienti fideli prin postari periodice

- datorita dimensiunii reduse a unitatii vei avea ocazia sa inveti cat se poate de mult din fiecare departament in parte, nefiind limitat la un singur aspect a ceea ce inseamana conducerea unei astfel de unitati.


Despre companie

Suntem o afacere de familie cu experienta in servicii B&B (bead and breakfast) de peste 15 ani. Pensiunea este la 5 minute de mers pe jos de metroul Petrache Poenaru si tranvaiul 41.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!