Asistenta clienti in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

Studii superioare de specialitate, minim an terminal (ASE, Contabilitate constituie un avantaj);
Cunostinte solide operare PC in vederea acordarii suportului tehnic;
Capacitate de adaptare rapida si lucru in echipa;
Cunoasterea soft-urilor comercializate reprezinta un avantaj;
Persoana dedicata, sociabila, prezentabila, cu dorinte de afirmare si avansare profesionala;
Capacitate de invatare rapida, analiza, sinteza si atentie la detalii;
Experienta in asistenta helpdesk si relatii cu clientii constituie un avantaj;
Rezistenta la stres.

 

Descrierea jobului

 

Acordarea de asistenta telefonica si prin e-mail pe probleme ce privesc soft-urile comercializate;
Urmarirea si familiarizarea cu noile prevederi legislative in domeniu;
Colaborarea eficienta in cadrul colectivului.

Salariu atractiv cu posibilitate de crestere in baza cunostintelor asimilate si a interesului manifestat fata de activitatea desfasurata in cadrul firmei.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!