Candidatul ideal
Studii superioare de specialitate, minim an terminal (ASE, Contabilitate constituie un avantaj);
Cunostinte solide operare PC in vederea acordarii suportului tehnic;
Capacitate de adaptare rapida si lucru in echipa;
Cunoasterea soft-urilor comercializate reprezinta un avantaj;
Persoana dedicata, sociabila, prezentabila, cu dorinte de afirmare si avansare profesionala;
Capacitate de invatare rapida, analiza, sinteza si atentie la detalii;
Experienta in asistenta helpdesk si relatii cu clientii constituie un avantaj;
Rezistenta la stres.
Descrierea jobului
Acordarea de asistenta telefonica si prin e-mail pe probleme ce privesc soft-urile comercializate;
Urmarirea si familiarizarea cu noile prevederi legislative in domeniu;
Colaborarea eficienta in cadrul colectivului.
Salariu atractiv cu posibilitate de crestere in baza cunostintelor asimilate si a interesului manifestat fata de activitatea desfasurata in cadrul firmei.