Job Description
- Asigură implementarea planului de marketing stabilit la nivelul companiei;
- Stabilește politica de marketing pentru brandurile pentru care este responsabil;
- Coordonează toate activitățile de promovare a brandurilor desemnate;
- Analizează, evaluează și interpretează informațiile obținute în urma studiilor de piață;
- Identifică oportunități de creare de noi branduri și/sau îmbunătățire a celor existente;
- Organizează, urmărește și evaluează campaniile de promovare a noilor branduri;
- Monitorizează procesul de creare de noi branduri;
- Gestionează bugetul anual;
Requirements
- Studii superioare;
- Cunoștințe PC;
- Abilități organizatorice;
- Gândire analitică;
- Orientare către client/rezultate;
- Experiență anterioară în zona de Marketing;
- Bune cunoștințe ale managementului de proiect;
Requirements
- Studii superioare; - Cunoștințe PC; - Abilități organizatorice; - Gândire analitică; - Orientare către client/rezultate; - Experiență anterioară în zona de Marketing; - Bune cunoștințe ale managementului de proiect;