Coordonator Centru Relații Clienți(211685) in Satu Mare

Ce implică rolul tău în echipa noastră Asiguri şi dezvolți o relaţie optimă cu clienţii din segmentul de piaţă rezidenţial, punând în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare şi negociere cu clienţii, îmbunătăţirea calităţii serviciilor urmărind astfel atingerea scopurilor exprimate în venituri, profitabilitate şi dezvoltareElaborezi planul de activităţi al unităţii operaţionale, monitorizezi şi raportezi stadiul realizării acestuia, în conformitate cu Strategia de Vânzări definităAsiguri desfăşurarea în condiţii optime a activităţilor de relaţii cu clienţii din cadrul Centrului de Relații Clienți şi implementezi toate activităţile de marketing aflate în legătură directă cu aceasta, în vederea fidelizării şi menţinerii clienţilor, precum şi dezvoltarea de noi activităţi în cadrul pieţei, contribuind la dezvoltarea şi profitabilitatea continuă a companieiAsiguri managementul contractelor clienţilor rezidenţiali (întocmirea, gestionarea şi derularea contractelor) din cadrul unităţii operaţionaleConduci, motivezi, dezvolți şi monitorizezi performanţele echipei, cu scopul de a obţine performanţe eficiente şi efective în vederea atingerii obiectivelor predefinite ale centrului de relaţii clienţiRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale Cum îți dai seama că te potrivești Educaţie necesară: Studii medii sau studii superioare, studii finalizateExperienţă practică necesară: Minimum 5 ani în domeniul furnizării/ distribuţiei energieiCunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Reglementari ANRE specifice activităţii de furnizare/ distribuţieCunoştinţe limbi străine: Cunoaşterea limbii engleze poate constitui avantajCunoştinţe IT: Deprinderi utilizare MS Office, SAPAltele: Capacitate de planificare, organizare, conducere, control şi îmbunătăţirea activităţii, capacitate de a lua decizii corecte indiferent de termen, capacitate de negociere şi comunicare, capacitate de adaptare la schimbare, orientarea către client, permanentă preocupare pentru îmbunătăţire  Ce îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportuluiPlătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactlessLucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Ai o asigurare medicală privată. Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă în model hibrid, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru. Noi scriem acest anunț de acasă. Unii dintre noi lucrăm și pe teren, dar în siguranțăPrimești două pensii după ce nu vei mai lucra: E posibil. Prin pensia facultativă vei avea un venit suplimentar, pe lângă pensia din sistemul publicEști plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turisticePunem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi Doar candidaţii care corespund cerinţelor postului vor fi contactaţi. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidenţialitateTe-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!