Oxigen Tour cauta DIRECTOR AGENTIE pentru sediul din Cluj
Cerinte:
- studii superioare in domeniul turismului
- experienta minim 3 ani in agentii de turism
- cunostinte de limba engleza
- excelente abilitati de comunicare
- entuziasm, amabilitate, organizare si determinare pozitiva in realizarea activitatilor zilnice
- cunostinte generale de geografie, turism, destinatii si produse turistice
- disponibilitate pentru program flexibil
Responsabilitati:
- organizarea agentiei, avand in subordine 2-3 agenti de turism
- comunicarea in permanenta cu sediul central din Bucuresti
- raspunderea eficienta, rapida tuturor clientilor , si mai ales reclamatiilor
- o buna colaborare cu locatiile din zona precum si incheierea de contracte cu acestea;
- procesarea cererilor de rezervare solicitate de catre client la sediul agentiei;
- verificarea listarii corecte a ofertelor furnizorilor in site-ul agentiei precum si verificarea prezentarii corecte a hotelurilor;
- gestionarea task-urilor generate de sistem si a emailurilor;
- verificarea valabilitatii ofertelor si al statusului rezervarii in sistemele furnizorilor in momentul in care se face incasarea clientilor;
- incasarea clientilor in agentie (cash, POS, tichete de vacanta);
- primirea clientilor, analizarea preferintelor clientilor si indrumarea documentata a acestora privind destinatiile si obiectivele turistice;
- prezinta clientilor programele turistice organizate, în functie de destinatia solicitata si de particularitatile/ preferintele clientilor;
- promoveaza destinatiile turistice noi si propune variante turistice posibile pe baza consultarii ofertelor;
- prezinta clientilor contractual-cadru, negociaza clauzele contractuale si verifica completarea corecta si semnarea contractului;
- emite documentele de calatorie si face rezervarile pentru transportul si cazarea clientilor;
- urmareste finalizarea tranzactiei turistice, solicita feedback si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor;
- intocmeste si înregistreaza documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, vouchere,facturi, sesizari, reclamatii etc.) conform procedurilor agentiei;
- identificarea celor mai bune oportunitati de vanzare si promovare a locatiilor, intocmirea unei strategii de vanzari si punerea acesteia in aplicare;
· încheie contracte cu partenerii de afaceri;
· stabileşte responsabilităţile şi fişa postului pentru fiecare salariat al agenţiei de turism
· realizează politica de personal;
· Atingerea obiectivelor de target precum si mentinerea echipei la un randament maxim.
· Coordonarea personalui agentiei in vederea atingerii obiectivelor stabilite
· Dezvoltarea de strategii de vanzari si cresterea continua a portofoliului de clienti
Beneficii:
- mediu de lucru tanar si profesionist
- atmosfera prietenoasa, echipa ambitioasa si pozitiva
- pachet salarial motivant in functie de experienta
- bonus din vanzari in functie de performanta.
Interviu onlie:
Conditii esentiale de angajare: minim 3 ani experienta in domeniu.
Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe acest site de joburi.