Economist in Galaţi

 

Candidatul ideal

 

-Absolvent de studii superioare economice;
-Experienta de minim 5 ani in contabilitate;
-Cunostinte temeinice de contabilitate financiara, contabilitate de gestiune si fiscalitate;
-Persoana dinamica si responsabila;
-Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza;
-Abilitati de comunicare si relationare;

 

Descrierea jobului

 

Responsabilitati:

-Efectueaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
-Urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
-Realizeaza inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
-Participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
-Raspunde de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar;
-Indosariaza zilnic documentele cu care lucreaza si raspunde de arhivarea lor;
-Reconciliaza si inchide conturile;
-Elaboreaza balanta de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
-Elaboreaza si depune declaratiile la organele abilitate ale statului la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
-Este consultat de catre conducerea societatii in probleme care sunt de competenta serviciului;
-Intocmeste lucrari pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul;
-Participa la sustinerea si discutarea lucrarilor elaborate in cadrul serviciului;
-Indeplineste cu eficienta si calitate lucrarile executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
-Informeaza superiorii de orice abatere de la lege intalnita in documentele pe care le prelucreaza;

Beneficii:
-Asigurare medicala privata (pachet bussines Medlife);
-Posibiltatea dezvoltarii unei cariere;
-Training pentru dezvoltare profesionala;
-Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist;
-Pachet salarial atractiv;
-Prime de sarbatori;
-Bonuri de masa;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!