Financial Accountant in Curtea De Argeş

Va fi WOW daca:

  • Ai studii superioare în domeniul economic;

  • Ai o experienta de 3 ani in contabilitate;

  • Cunoști bine principiile contabile, legislația fiscală si procesele operaționale;

  • Detii cunoștințe de limba engleza la nivel conversational;

  • SAP sau orice sistem ERP – nivel mediu;

  • Ești o persoana organizata;

  • Ai o buna capacitate de analiza și sinteza;

  • Te adaptezi cu usurinta la situațiile noi, ai o atitudine proactiva si îți place sa găsești soluții.

  • Vei fi responsabil(a) pentru:

  • Verificarea acurateței înregistrărilor contabile realizate de partenerii de la Financial Shared Service Center și oferirea de suport pentru înțelegerea și postarea corecta a spețelor dificile/ noi;

  • Verificarea și validarea pachetul de plăți saptamanal, precum și procesarea plăților manuale;

  • Întreținerea relației cu instituțiile bancare partenere;

  • Confirmarea soldurilor cu furnizorii și clienții companiei;

  • Participarea in procesul de inchidere lunara prin realizarea propunerilor de accruals pentru facturile nesosite, aferente bunurilor receptionate și serviciilor prestate;

  • Întocmirea și depunerea declarațiilor cu impact pe Impozite și taxe;

  • Documentațiile puse la dispoziția organelor de control, în cadrul controalelor fiscale;

  • Pregatirea/ extragerea din ERP a informațiilor necesare pentru realizarea, împreuna cu expertul fiscal, a dosarului prețurilor de transfer;

  • Pregatirea informațiilor/ documentelor solicitate de auditorul financiar pentru auditul interimar și cel de final de an;

  • Implicarea în coordonarea procesului de inventariere a stocurilor și coordonarea inventarierii mijloacelor fixe;

  • Participarea la implementarea noilor cerințe de natura e-invoicing, E-TVA, SAFT.

  • Contact

    Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

    Anunţ expirat
    loading...
    www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!