Oferim :
- contract sezonier perioada determinata pana in luna Octombrie 2026;
- pachet financiar diversificat;
- tichete de masa (valoare tichet 40 ron);
- decont transport (abonamentul la un mijloc de transport in comun);
- Prima de Paste;
- bonusuri de performanta;
- abonament medical la Regina Maria;
- decont medicamente.
Introduction
Requirements
- studii medii;
- cunostinte de operare calculator (Excel, SAP);
- experienta pe o activitate similara constituie avantaj;
- atentie la detalii;
- capacitate de organizare si planificare.
Information
slatina@randstad.ro
Organisation/Department
Logistica
Job description
Coordonarea personalului (stivuitoristi si lucratori CFU) si a activitatii depozitului de produse finite,ambalaje
, POSM , materiale de ambalare si alte materiale,in vederea gestionarii si pastrarii corespunzatoare a
acestora si de livrare in conformitate cu lista de incarcare primite de la Operatorul in expeditie .
Responsabilitati:
-
raspunde de activitatea de gestionare a materialelor din depozite, in vederea respectarii prevederilor legale si a procedurilor interne , standardelor , manualul de calitate si procedurilor de sistem referitoare la gestionarea marfurilor;
-
verifica si raspunde corectitudinea intocmirii documentelor de livrare,rapoartelor zilnice referitoare la stocurile de marfa , ambalaje, materiale de ambalare , POS si alte materiale;
-
raspunde de asigurarea trasabilitatii marfii receptionate si livrate conform cu standardele si procedurile companiei;
-
efectueaza lunar/saptamanal/zilnic inventare pentru verificarea gestiunii de marfa,ambalaje , material de ambalare , POS si alte materiale in conformitate cu modurile de lucru , procedurile interne , normele legale in vigoare;
-
urmareste timpul mediu de stationare al mijloacelor de transport in vederea asigurarii eficientei si a utilizarii la maximum a capacitatii de incarcare;
-
organizează activitatea si programul echipei pentru a asigura realizarea deplină a tuturor obiectivelor, precum şi utilizarea la maxim a competenţelor angajaţilor.