Gestionar de comenzi (2000-2500 Ron/Net) in Bragadiru

 

Candidatul ideal

 

- studii superioare;
- experienta in domeniu de minim 2 ani;
- utilizare program Charisma - reprezinta un real avantaj;
- cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris si conversational), limba italiana constituie avantaj;
- cunostinte operare PC - excel nivel mediu (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint);
- rapiditate in gandire si actiune;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
- prioritizare a actiunilor;
- buna comunicare la toate nivelurile ierarhice, sociabilitate;
- implicare;
- rezistenta la stres.

 

Descrierea jobului

 

- asigura comanda de materiale stocabile si nestocabile la furnizorii agreati/selectati
- urmareste derularea comenzilor de la plasare pana la receptie;
- tine legatura cu furnizorii;
- informeaza Responsabilul de Stoc despre statutul livrarii materialelor: data livrarii (in concordanta cu necesitatile departamentului si ale clientilor);
- introduce comenzile in sistemul electronic;
- creaza articole in sistemul electronic;
- verifica, din punct de vedere al corectitudinii, informatiile continute de cataloagele companiei (coduri, denumiri, pret, text);
- intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de echipa de Achizitii;
- intocmeste rapoarte de stoc si analize specifice departamentului;
- monitorizeaza si gestioneaza nivelul stocului de produse pentru mentinerea lui in limitele agreate.


Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Program: luni-vineri 08:00-16:30;
- Tichete de masa;
- Decont transport / transport asigurat zona Pacii - Valea Oltului - Prelungirea Ghencea;
- Asigurare medicala privata;
- Tichete cadou de Paste si Craciun.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!