Candidatul ideal
- studii superioare;
- experienta in domeniu de minim 2 ani;
- utilizare program Charisma - reprezinta un real avantaj;
- cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris si conversational), limba italiana constituie avantaj;
- cunostinte operare PC - excel nivel mediu (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint);
- rapiditate in gandire si actiune;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
- prioritizare a actiunilor;
- buna comunicare la toate nivelurile ierarhice, sociabilitate;
- implicare;
- rezistenta la stres.
Descrierea jobului
- asigura comanda de materiale stocabile si nestocabile la furnizorii agreati/selectati
- urmareste derularea comenzilor de la plasare pana la receptie;
- tine legatura cu furnizorii;
- informeaza Responsabilul de Stoc despre statutul livrarii materialelor: data livrarii (in concordanta cu necesitatile departamentului si ale clientilor);
- introduce comenzile in sistemul electronic;
- creaza articole in sistemul electronic;
- verifica, din punct de vedere al corectitudinii, informatiile continute de cataloagele companiei (coduri, denumiri, pret, text);
- intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de echipa de Achizitii;
- intocmeste rapoarte de stoc si analize specifice departamentului;
- monitorizeaza si gestioneaza nivelul stocului de produse pentru mentinerea lui in limitele agreate.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Program: luni-vineri 08:00-16:30;
- Tichete de masa;
- Decont transport / transport asigurat zona Pacii - Valea Oltului - Prelungirea Ghencea;
- Asigurare medicala privata;
- Tichete cadou de Paste si Craciun.