Gestionar depozit in Bucuresti

Principalele sarcini:Asigurarea fluxului de mărfuri în depozitGestiunea stocurilor, optimizarea nivelului stocurilor, reaprovizionareaÎnregistrarea mișcării pieselor în sistemul de management corporativ (SAP)Inventarierea periodică a stocurilor în conformitate cu previziunileMonitorizarea precisă a tuturor achizițiilor atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativLivrare colete national si internationalActualizarea și întreținerea listelor / sublistelor în sistemul de management (SAP)Cerinte: Experiență ca gestionar depozit (1-2 ani)Experiența in utilizarea sistemelor CRM (experienta SAP reprezinta un avantaj)Utilizarea cu încredere a MS Office (Excel, Word, Outlook)Cunostinte de limba engleza vorbita si scrisaStil de lucru precis, auto-motivatAtitudine proactivă, abilități de comunicareSpirit de echipaCe oferim: Salariu competitiv (de bază + bonus), plus alte beneficiiTelefon mobil, laptopDecontare transportMediu de lucru placut

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!