Human Resources Inspector in Galaţi

About usDespre Damen...Grupul de Șantiere navale Damen funcționează de peste 90 de ani și oferă soluții maritime în întreaga lume prin proiectarea, construcția, transformarea și repararea navelor și a componentelor acestora. Prin integrarea sistemelor, creăm platforme inovatoare, de înaltă calitate, care oferă clienților noștri o valoare adăugată maximă. Valorile noastre de bază sunt comuniunea, expertiza, antreprenoriatul și gestionarea responsabilă. Obiectivul nostru este de a deveni cel mai sustenabil constructor de nave din lume, prin intermediul digitalizării, standardizării și construcției în serie a navelor noastre. Damen operează peste 35 de șantiere navale pe 5 continente, susținute de o rețea mondială de vânzări și servicii. Grupul Damen oferă locuri de muncă directe pentru peste 11.000 de persoane. Damen in RomaniaDe când s-a alăturat grupului Damen în 1999, Șantierul Naval Damen Galați - în prezent exportator de top în cadrul grupului pentru nave complexe de ultimă generaţie, s-a transformat într-un șantier de fabricaţie de înalt randament cu o producţie însemnată. Expertiza sa dar și lanţul de aprovizionare atent gestionate s-au aflat la baza celor mai importante livrări Damen de până acum, navele construite la Galaţi ilustrând, cu fiecare nouă livrare, diversitatea portofoliului de produse al grupului.The roleSuntem in căutarea unui coleg care sa se alature si sa completeze echipa de resurse umane.Ocupantul acestei pozitii va oferi sprijin în domeniul administrarii de personal, proceselor specifice de resurse umane de la angajare la pensionareKey accountabilitiesResponsabilitati - Întocmirea si gestionarea documentelor de angajare, modificare, suspendare şi încetare a activității pentru salariații companiei, in conformitate cu prevederile legale;- Întocmirea si gestionarea dosarelor de personal;- Întocmirea de raportari specifice, conform procedurilor interne si solicitarilor ad-hoc;- Introducerea/ modificarea datelor angajaților și datelor contractuale în aplicațiile interne specifice;- Pregătirea documentelor necesare pentru depunerea dosarelor de pensionare;- Întocmirea diverselor tipuri de adeverințe de salariat conform solicitarilor ;- Mentinerea unei relatii profesionale atat cu colegii din departament, cat si cu colegii din celelalte departamente;- Consultanta pentru toti angajatii companiei, cu privire la politicile, procedurile, legile, standardele și reglementările în materie de resurse umane;- Orice alte activitati specifice departamentului din care vei face parte.Skills & experienceProfilul candidatului - Studii superioare – reprezintă un avantaj absolvirea unui profil specific;- Inspector Resurse Umane Certificat – certificarea suplimentara in domeniu reprezinta un avantaj;- 1-3 ani de experiență în activități specific de Resurse Umane;- Cunoștințe la nivel mediu ale aplicațiilor MS Office (Word, Excel, PowerPoint etc.);- Cunoștințe nivel mediu - avansat de limba Engleză, vorbire, citire și scriere.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!