Candidatul ideal
- Absolvent studii superioare;
- Cunostinte temeinice legislatie;
- Cunoastere aprofundata legislatie fiscala;
- Cunostinte pachet MS Office (Word, Excel);
- Cunostinte limba engleza nivel avansat;
- Minin 2 ani experienta intr-o pozitie similara;
- Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu termene limita.
- Capacitate de concentrare, analiza, sinteza
- Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatea
Descrierea jobului
- Asigura consultanta si asistenta de specialitate pentru departamentele companiei;
- Redacteaza, revizuieste si centralizeaza contractele companiei cu clientii si furnizorii;
- Redacteaza comunicari cu caracter juridic: adrese, notificari, somatii etc.;
- Intocmire, inregistrare modificari diverse ale statutului societatii la Oficiul Registrului Comertului;
- Informarea managementului si a celorlalte departamente in legatura cu evolutia legislatiei care ar putea afecta activitatea societatii.
- Obținere diverse avize și autorizatii
- Reprezentarea intereselor si apararea drepturilor firmei in fata autoritatilor / institutiilor de orice natura
Descrierea companiei Societatea noastra presteaza servicii de contabilitate, expertiza contabila, salarizare si administrare personal.
Societatea a luat fiinta in anul 2004, fiind membra a Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati, Filiala Bucuresti.
Oferim oportunitatea dezvoltarii si promovarii in cadrul unei echipe de tineri profesionisti dedicati definitivarii lucrarilor si dezvoltarii proiectelor