Manager Calitate in Braşov


Manager Calitate


Adecco Resurse Umane, recruteaza pentru unul din clientii sai, companie multinationala din industria automotive, un Manager Calitate.
Cerinte:

 

  • Cunoștințe de management
  • Curs auditor intern ISO 9001:2016, VDA 6.3, Process Auditor
  • Foarte bune abilități de comunicare si relaționare interpersonală
  • Experiența profesională de minim 5 ani în industria auto
  • Minim 3 ani pe un post similar
  • Competențe manageriale ridicate
  • Cunoștințe bune în managementul calității (8D, FMEA, metoda 4Q, Lean Six Sigma etc.) - în mod ideal în industria automotive
  • Capacitate de analiza a datelor/ metode statistice
  • Capacitate de a evalua și a lua decizii
  • Capacitate de a lucra cu oamenii
  • Rezistenta Ia stres
  • Usurința, claritate și coerenta in exprimare
  • Abilități de organizare/ planificare
  • Abilități de negociere și leadership
  • Cunoștințe tehnice, cunoașterea principiilor și metodelor LEAN
  • Gandire strategică și abilități de conducere (delegare, decizie, motivare)
  • Expertiză în reducerea costurilor
  • Abilități excelente de operare în sistemele Excel și ERP- SAP
  • Fluent în limba engleză; cunoștințele de limba germană un avantaj
  • Personalitate flexibilă, care se adaptează ușor
  • Orientat către rezultat și către obiective clare
  • Capacitate de analiză, bun strateg
  • Capabil de lucru în echipă la nivel internațional
  • Permis de conducere categoria B.



  •  
  • Responsabilitati:



  •  
  • Implementarea, menținerea și îmbunătățirea sistemului de management al calității conform standardelor de management (ISO).
  • Înțelegerea cerințelor de calitate și așteptările clienților și transmiterea lor în interiorul organizației.
  • Coordonarea departamentului calitate, oferă suport și feedback.
  • Controlul costurilor de calitate.
  • Efectuarea și programarea auditurilor interne și externe de calitate.
  • Analizarea neconformităților de produs, proces și sistem, a reclamațiilor de la clienți (stabilirea root cause), stabilirea acțiunilor corective și preventive, implementarea și verificarea eficacității acestora.
  • Rezolvarea cu succes a reclamațiilor clienților pentru a asigura satisfacția clienților.
  • Gestionarea auditurilor din partea clienților.
  • Gestionarea comunicării cu clienții referitor la calitatea produselor.
  • Solicitare feedback de la clienți pentru a evalua dacă cerințele acestora sunt îndeplinite.
  • Supervizarea și coordonarea transferului de noi proiecte .
  • Folosirea FMEA, SAP-ului, standardelor și specificațiilor.
  • Implementarea măsurilor de prevenire a erorilor în scopul unei îmbunătățiri continue a calității în colaborare cu celelalte departamente.
  • Elaborarea și revizuirea specificațiilor pentru produse sau procese.
  • Efectuarea de analize statistice.
  • Asigură un climat de comunicare și incurajare a initiativei care sa contribuie Ia atingerea obiectivelor stabilite.
  • Efectuează evaluarea periodică a performanței subordonaților.
  • Contribuie Ia implementarea, menținerea și îmbunătățirea continuă a sistemelor de management al calității, mediului, etc.
  • Asigură respectarea normelor interne de funcționare de către personalul din subordine.
  • Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine.

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!