Manager Calitate
Adecco Resurse Umane, recruteaza pentru unul din clientii sai, companie multinationala din industria automotive, un Manager Calitate.
Cerinte:
- Cunoștințe de management
- Curs auditor intern ISO 9001:2016, VDA 6.3, Process Auditor
- Foarte bune abilități de comunicare si relaționare interpersonală
- Experiența profesională de minim 5 ani în industria auto
- Minim 3 ani pe un post similar
- Competențe manageriale ridicate
- Cunoștințe bune în managementul calității (8D, FMEA, metoda 4Q, Lean Six Sigma etc.) - în mod ideal în industria automotive
- Capacitate de analiza a datelor/ metode statistice
- Capacitate de a evalua și a lua decizii
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Rezistenta Ia stres
- Usurința, claritate și coerenta in exprimare
- Abilități de organizare/ planificare
- Abilități de negociere și leadership
- Cunoștințe tehnice, cunoașterea principiilor și metodelor LEAN
- Gandire strategică și abilități de conducere (delegare, decizie, motivare)
- Expertiză în reducerea costurilor
- Abilități excelente de operare în sistemele Excel și ERP- SAP
- Fluent în limba engleză; cunoștințele de limba germană un avantaj
- Personalitate flexibilă, care se adaptează ușor
- Orientat către rezultat și către obiective clare
- Capacitate de analiză, bun strateg
- Capabil de lucru în echipă la nivel internațional
- Permis de conducere categoria B.
- Responsabilitati:
- Implementarea, menținerea și îmbunătățirea sistemului de management al calității conform standardelor de management (ISO).
- Înțelegerea cerințelor de calitate și așteptările clienților și transmiterea lor în interiorul organizației.
- Coordonarea departamentului calitate, oferă suport și feedback.
- Controlul costurilor de calitate.
- Efectuarea și programarea auditurilor interne și externe de calitate.
- Analizarea neconformităților de produs, proces și sistem, a reclamațiilor de la clienți (stabilirea root cause), stabilirea acțiunilor corective și preventive, implementarea și verificarea eficacității acestora.
- Rezolvarea cu succes a reclamațiilor clienților pentru a asigura satisfacția clienților.
- Gestionarea auditurilor din partea clienților.
- Gestionarea comunicării cu clienții referitor la calitatea produselor.
- Solicitare feedback de la clienți pentru a evalua dacă cerințele acestora sunt îndeplinite.
- Supervizarea și coordonarea transferului de noi proiecte .
- Folosirea FMEA, SAP-ului, standardelor și specificațiilor.
- Implementarea măsurilor de prevenire a erorilor în scopul unei îmbunătățiri continue a calității în colaborare cu celelalte departamente.
- Elaborarea și revizuirea specificațiilor pentru produse sau procese.
- Efectuarea de analize statistice.
- Asigură un climat de comunicare și incurajare a initiativei care sa contribuie Ia atingerea obiectivelor stabilite.
- Efectuează evaluarea periodică a performanței subordonaților.
- Contribuie Ia implementarea, menținerea și îmbunătățirea continuă a sistemelor de management al calității, mediului, etc.
- Asigură respectarea normelor interne de funcționare de către personalul din subordine.
- Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine.