Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si prospecteaza piata clientilor persoane fizice. Principalele responsabilităţi: Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale o Este proactiv in relatia cu clientii, consiliaza si identifica nevoile clientilor, o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite o Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile afalte in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii o Respecta prevederile interne referitoare la modul de primire si servire clienti o Actualizeaza datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare o Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate o Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina reactivarea lor Colaboreaza cu consilierii pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor. Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte: o Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor o Mijloace: actiuni personale, contacte cu clientii, conditii preferentiale acordate de catre banca cu conditia existentei unei contrapartide pentru banca Participa la actiunile de : o Animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospecti o Formare, organizate la nivel local si/sau central, sustine examenele necesare, solicitate de dispozitiile legale. Studii si Experienta:- Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice- Cunoastere limbi straine (minim una nivel avansat).- Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite- Cunostinte informatice: Excel, Word , PPTProfilul candidatului:- Orientare spre client- Comunicare eficienta- Abilitati de vanzare si persuasiune- Cooperare, lucru in echipa- Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ- Organizare- Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor- Orientare spre rezultat.
Manager clientela si operatiuni - Agentia Marghita, jud Bihor in Marghita
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat