Manager Departamente Comerciale - Auchan Sibiu in Sibiu

Manager Departamente Comerciale - Auchan Sibiu Post: Manager Departamente Comerciale - Auchan Sibiu Departament: Directiune Orașe: SIBIU Disponibil de la: 18 ianuarie 2022 Responsabilități -garanteaza satisfacerea clientilor prin ascultare client si oferirea unui raspuns/ serviciu personalizat in functie de nevoia acestuia, pe toate canalele de vanzare;-adopta in permanenta o atitudine proclient: priveste, zambeste, saluta si multumeste clientilor, fiind model pentru echipa;-asigura tinuta impecabila a perimetrelor pe care le gestioneaza si a spatiilor de depozitare alocate-este responsabil de controlul termenelor de valabilitate si de calitatea produselor comercializate-rezolva rapid reclamatiile/ sesizarile clientilor din perimetrul sau si asigura suport post vanzare pe toate canalele de vanzare-recruteaza, integreaza, formeaza si motiveaza echipele-realizeaza evaluarea continua, de performanta si de potential pentru toti membrii echipei din subordine-asigura buna informare a echipelor organizand sedintele zilnice de performanta si sedintele periodice privind rezultatele-cunoaste si respecta regulile de implantare/ expunere a marfii conform politicii comerciale-urmareste planningul de livrari si ofera feedback privind eventuale intarzieri sau anomalii-analizeaza si trateaza rupturile de stoc-cunoaste tendintele de consum, piata si concurenta in perimetrul sau-cunoaste caracterisiticile/informatiile tehnice ale produselor din perimetrul sau-contribuie la construirea obiectivelor pentru pietele sale tinand cont de proiectele comerciale, contextul intern si extern si de tendinta pietei-actioneaza intotdeauna pentru a imbunatati rentabilitatea centrului de profit incadrandu-se in limitele previzionate-dezvolta volumul de vanzari garantand rentabilitatea pietelor gestionate-actioneaza conform politicii comerciale pentru a imbunatati urmatorii indicatori de performanta: numar de clienti, numar de articole vandute, cifra de afaceri, penetrare clienti/ perimetre-gestioneaza stocurile din magazin si din rezerva cu scopul evitarii rupturilor de stoc sau al suprastocarii-se asigura de respectarea politicii de pret in perimetrul sau Profilul candidatului Cerinte psihologice: orientat catre client si nevoile sale, abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza, autonom, capacitate de anticipare, buna organizare personala si de echipa, abilitati de conducere, bun evaluator, bun formator, empatic, riguros, eficient, perseverent, capacitate de adaptare, rezistenta la stres.Calificare: studii superioareCunostinte: operare PC – Office (Word, Excel, Power Point), e-mail, Google Drive, utilizare sisteme electronice de vanzari (e-commerce, sisteme digitale, self-service);Experienta profesionala: minim 1 an in coordonare vanzari

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!