Proiect manager in Mureş

Cerințe Manager de Proiect (Program Full-Time):
Studii:
 Studii superioare;
 Minim 2 ani de experiență în domeniul de automotive;
 Abilitatea de a înțelege procesul de producție ca întreg și a suprinde relația între segmentele procesului;
 Cunoștințe bune de MS Office;
 Persoană dinamică, orientată către rezultat și către rezolvarea de probleme;
 Persoană proactivă, responsabilă, echilibrată;
 Constituie un avantaj cunașterea limbii engleze la nivel avansat;
Competențe:
 Abilități de comunicare;
 Capacitate de analiză;
 Orientare spre rezultate;
 Spirit de echipă;
 Cunoștințe de operare PC;
 Implementarea și derularea sistemelor automotive;
 Folosirea instrumentelor PFMEA, PPAP, CAP, 5S, QRQC, CP, 8D;
 Permis de conducere cat. B;

MANAGER DE PROIECT - industria auto

Descrierea postului:
 Implementarea și coordonarea tuturor procedurilor cerute de clienții auto;
 Coordonarea resurselor interne și a furnizorilor pentru executarea impecabilă a proiectelor;
 Asistență în definirea scopului și obiectivelor proiectului, implicarea tuturor departamentelor relevante și asigurarea fezabilității tehnice;
 Asigurarea disponibilității și alocării resurselor;
 Elaborarea unui plan detaliat al proiectului pentru a monitoriza și urmări progresul;
 Gestionarea modificărilor aduse proiectului, calendarul proiectului și costurile proiectului utilizând tehnici de verificare adecvate;
 Măsurarea performanței proiectului utilizând instrumente și tehnici adecvate;
 Raportarea și escalarea la conducere după cum este necesar;
 Efectuarea gestionarea riscurilor pentru a minimiza riscurile proiectului;
 Stabilirea și menținerea relațiilor cu furnizorii;
 Crearea și menținerea documentației completă a proiectului;
 Facerea cunoștință cu clienții pentru a lua comenzi detaliate de ordonare și a clarifica cerințele specifice fiecărui proiect;
 Delegarea sarcinilor de proiect bazate pe punctele forte, abilitățile și nivelurile de experiență ale membrilor personalului junior;
 Urmărirea performanței proiectului, în special pentru a analiza finalizarea cu succes a obiectivelor pe termen scurt și lung;
 Respectarea obiectivelor bugetare și efectuarea ajustărilor ale constrângerilor legate de proiect pe baza analizelor financiare;
 Elaborarea planurilor de proiect complete care să fie distribuite clienților, precum și altor departamente;
 Participarea la conferințe și instruire necesare pentru a vă menține competența;
 Efectuarea altor sarcini conexe așa cum sunt atribuite;
 Dezvoltarea foilor de calcul, diagrame și hărți de proces pentru a documenta nevoile;

 Candidatul ideal:
 Experiența de lucru dovedită în managementul proiectelor;
 Abilități excelente față de client și comunicare internă;
 Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
 Abilități organizaționale solide, inclusiv atenția la detalii și abilitățile de multitasking;
 Cunoștințe puternice de lucru ale Microsoft Office;

Beneficii:
Salariu atractiv, tichete de masă, bonusuri anuale de performanță, bonuri cadou de sărbători, spor de vechime.

Te rugam aplica la anunt cu CV-ul tau sau la;

Contact: resurseumane@allcolors.ro
Tel: 0265-30 60 30

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!