Candidatul ideal
Ne bucuram ca esti interesat(a) de jobul pe care il avem de oferit.
Speram ca esti o persoana pozitiva , energica , careia ii place sa lucreze si sa interactioneze cu oamenii si vrei sa iti gasesti jobul in care talentele si munca ta vor fi apreciate din toate punctele de vedere.
Dar ca sa nu iti irosim timpul si sa nu fii nevoit sa citesti un anunt plictisitor pentru ca apoi sa iti dai seama ca nu esti potrivit pentru jobul nostru, vrem sa incepem cu lucrurile mai putin dezirabile :
Nu aplica daca:
- nu esti o persoana expeditiva care lucreaza multi-task, cu agenda si dead-line-uri
- nu stii sa lucrezi cu Excel-ul
- nu esti o persoana organizata , ambitioasa si disciplinata
- nu iti place sa comunici cu furnizorii si colegii
- nu stii limba engleza la nivel cel putin acceptabil
- nu cunosti managementul aprovizionarii.
Descrierea jobului
Cerinte/ Cunoştinţe necesare:
- absolvent studii logistica si transport de lunga durata preferabil tehnice sau / şi economice
- experienta in achizitii de minim 3 ani;
- abilitati de negociere foarte bune (experienta in negocieri internationale), abilitati de comunicare, organizare, si tranzactionare;
- experienta in dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi;
-cunostinte tehnice, economice, comerciale si juridice in domeniu –
- permisul de conducere cat. B constituie un avantaj
- caracteristici de personalitate și aptitudini: viteza de lucru, determinare, flexibilitate, răbdare, atenţie la detalii;
Responsabilitati:
- monitorizeaza si asigura in permanenta aprovizionarea cu marfuri, materii prime si materiale pentru activitatea societatii pe baza necesarelor de aprovizionare si a stocurilor existente
- intretine relatiile cu furnizorii, identifica si dezvolta relatii noi
- asigura logistica activitatii de achizitii - import marfa prin gestionarea relatiilor existente cu furnizorii interni si externi (comenzi de produse, monitorizarea livrarilor, verificare preturi achizitie, solutionarea neconformitatilor, etc);
- supravegheaza si gestioneaza inventarul stocului de marfa;
-participa la receptia produselor aprovizionate
- reanalizeaza si reevalueaza furnizorii permanent si prospecteaza piata de profil in cautarea de noi furnizori si oferte care sa satisfaca cerintele societatii;
- organizeaza selectii de oferte pentru produsele si serviciile care sunt cuprinse in aria de achizitie a departamentului;
- negociaza direct cu reprezentantii autorizati ai furnizorilor, intocmeste materialele necesare in vederea evaluarii ofertelor;
- intocmeste un grafic de control si monitorizeaza periodic daca activitatea de achizitie se desfasoara conform procedurilor in vigoare.
Ce iti oferim?
- iti oferim oportunitatea de a lucra intrun mediu modern cu o echipa tanara si cu sisteme informatice de ultima generatie -iti oferim la inceput suport pentru invatare si un training profesional minim o data pe an ;
- iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute apoi ( bonusuri de performanta si fidelitate );
- iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal, oportunitate de afirmare profesionala intr-un domeniu competitiv, deplasari in strainatate la diverse targuri de profil;
- iti oferim posibilitatea de avansare in cadrul Departamentului Comercial.
Cum aplici pentru Job ?
Te rog sa ne trimiti un email la adresa: resurse.umane@invictus.com.ro cu subiectul: “Aplicatie pentru Ref Aprovizionare ”. Asteptam de la tine in acel email :
- scrisoare de intentie
- link-ul la pagina ta de Facebook