Regional Distribution Centre Manager - Oradea in Oradea

Obiectivele postului:

  • Coordonarea operatiunilor de logistica ale punctelor de lucru de care este responsabil, pentru a asigura servicii profesioniste si de calitate pentru clientii interni/externi si parteneri;

Responsabilitatile si sarcinile postului:

Management resurse umane

  • Dezvolta, indruma si coordoneaza echipa de Operatiuni in scopul imbunatatirii aptitudinilor membrilor acesteia;

  • Este responsabil de stabilirea obiectivelor pentru echipa pe care o supervizeaza in termeni de calitate, productivitate, costuri, participa la procesul de recrutare si conduce procesul de evaluare a performantelor tuturor persoanelor din subordine;

  • Este responsabil de planificarea periodica (zilnica si lunara) a activitatii desfasurate in cadrul punctului de lucru pe care il coordoneaza;

  • Programeaza si tine evidenta concediilor subordonatilor sai;

  • Realizeaza rapoartele specifice in legatura cu activitatea de resurse umane;

  • Intocmeste corect si complet dosarele de angajare pentru noii angajati din aria sa;

Logistica si operatiuni

  • Supervizeaza buna desfasurare a activitatii, comunica cu toate departamentele implicate pentru a se asigura de buna desfasurare a activitatii operationale;

  • Se asigura de primirea de la Depozitul Central a produselor livrate in baza comenzilor transmise si livrarea produselor catre Punctele de Tranzit;

  • Este responsabil de buna desfasurare a receptiei cantitative si calitative a produselor; urmareste ca toate marfurile sa fie insotite de documente conform legislatiei in vigoare;

  • Raspunde de realizarea manipularii, depozitarii si conservarii produselor primite,in conformitate cu prevederile instructiunilor producatorilor si ale procedurilor tehnice specifice;

  • Asigura conditiile si mijloacele necesare, precum si participarea gestionarilor la efectuarea inventarierilor produselor aflate in spatiile de depozitare;

  • Angajeaza / inchiriaza mijloace de transport conform cu programarea comenzilor ce depasesc capacitatea flotei;

  • Face recomandari pentru optimizarea costurilor legate de transport; identifica oportunitati optime pentru companie;

Parc auto

  • Completeaza si mentine la zi o baza de date computerizata a tuturor vehiculelor;

  • Urmareste mentinerea si functionarea optima a parcului auto;

  • Asigura intretinerea si repararea in unitati de service agreate de societate;

  • Asigura organizarea inspectiilor, verificarilor si reviziilor periodice pentru parcul auto;

  • Intocmeste lunar un raport cu kilometrii efectuati de fiecare masina;

  • Informeaza Fleet Manager si Coordonatorul de Taxe si Asigurari in caz de accidentare a vreunui vehicul, intocmeste si solutioneaza dosarul referitor la accident;

  • Se ingrijeste de consumurile specifice parcului (anvelope, lacate,etc);



  • Studii superioare finalizate;

  • Cunostinte tehnice de baza in domeniul auto;

  • Bune abilitati de comunicare;

  • Operare PC, abilitati numerice;

  • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;

  • Etica profesionala si integritate personala;

  • Disponibilitate la deplasari;

  • Permis categoria B ( minim 1 an experienta);

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!