Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate (diploma de licenta);
- Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;
- Experienta intr-un post de management de echipe si fluxuri operationale din piata farma;
- Experienta de lucru in negociere si bugetare;
- Capacitatea de adaptare la mediile organizationale in schimbare;
- Profil autonom, care are capacitate de automotivare si autodeterminare;
- Proactivitate si Leadership;
- Specializare in comunicarea si relationare umana.
Descrierea jobului
- Lanseaza initiative privind imbunatatirea calitatii produselor si/ sau serviciilor si cresterea satisfactiei clientilor;
- Seteaza si masoara obiective privind satisfactia clientilor corelate cu obiectivele strategice ale companiei;
- Elaboreaza strategia privind calitatea produselor si/ sau serviciilor si satisfactia clientilor;
- Construieste o cultura organizationala centrata pe standarde de calitate si asigurarea satisfactiei clientilor;
- Stabileste parteneriate strategice cu clientii;
- Promoveaza interesele echipei in relatiile interdepartamentale si in afara organizatiei;
- Identifica oportunitati de dezvoltare importante pentru organizatie si actioneaza pentru a le materializa;
- Ia decizii strategice pe baza analizei rezultatelor si interdependentelor dintre diverse proiecte, sau dintre proiecte si obiectivele strategice ale organizatiei;
- Gestioneaza relatiile dintre partile implicate la nivel de sefi de departamente, atunci cand este cazul;
- Gestioneaza comunicarea virtuala pentru a transmite clar mesaje catre echipele sale;
- Stabileste relatii de parteneriat la nivel strategic, identificand obiective si interese comune si modalitati reciproc avantajoase de a le atinge;
- Promoveaza o cultura organizationala bazata pe creativitate si inovatie creand canale de sisteme de comunicare;
- Accentueaza importanta continuitatii dintre traditie si inovatie si identifica modalități reciproc avantajoase de a le atinge;
- Este un bun coach, capabil/a sa creeze un climat organizational care sa sprijine si in acelasi timp sa provoace, pentru atingerea potentialului maxim al angajatilor.