Candidatul ideal
• Orientare spre rezultate,
• Orientare spre client,
• Usurinta in relationare si cu abilitati excelente de comunicare si prezentare
• O buna cunoastere a tehnicilor de comunicare moderne si a suporturilor pentru utilizarea acestora: telefon mobil, solutii de conectare la serviciile de date mobile (modem etc)
• Interes pentru tehnologii noi si care are o intelegere specifica asupra pietei de telecomunicatii / IT&C
Descrierea jobului
Principalele responsabilitati ale postului:
• Promovarea si vanzarea produselor si servicilor Orange in magazin
• Informarea clientilor cu privire la produsele si serviciile din portofoliul Orange, precum si a noilor tehnologii, aplicatii existente pe piata
• Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa
• Oferirea suportului pentru realizarea setarilor de telefoane, solutii de conectare la serviciul de date mobile, cu scopul de a maximiza utilizarea serviciilor de voce si de date
• Oferirea de sprijin pentru ceilalti membri ai echipei din magazin
• Gestionarea stocului de marfuri si participarea la inventarul marfa
• Incasarea pentru contravaloarea produselor si serviciilor Orange vandute (de numerar, tranzactii EPOS)