Specialist Recrutare (Bistrita) in Bistriţa

Cunostinte si calificari necesare:Studii superioare finalizate (sunt apreciate);Cunoastere a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) si experienta in utilizarea instrumentelor / bazelor de date din domeniul resurselor umane;Comunicare fluenta in limba engleza;Cunostinte de operare PC (nivel avansat);Permis de conducere (categ.B);Experienta ta de munca:Experienta profesionala dovedita si cunostinte in administrarea, recrutarea si selectia personalului, invatarea si dezvoltarea sau sanatatea si starea de bine a angajatilor;Experienta in domeniul transporturilor constituie avantaj;Job-ul tau:Planifici, organizezi si monitorizezi integral procesele de recrutare si selectie, cf. nevoilor companiilor din Grup:- Definesti criterii de selectie, concepi si publici anunturi de recrutare/angajare;- Gestionezi eficient instrumente si platforme de recrutare pentru acoperirea posturilor vacante din companie;- Promovezi posturi vacante in atentia candidatilor, in intalniri fata in fata/ online/ telefonice;- Te deplasaezi in diferite locatii din tara pentru organizarea proceselor de recrutare si selectie;- Organizezi si sustii interviuri primare cu candidatii la sediul companiei si/sau in diferite locatii din tara;- Selectezi candidatii, conform criteriilor posturilor vacante; faci propuneri de angajare; oferi suport pentru interviul final cu angajatorul;- Informezi candidatii despre actele necesare la angajare, verifici actele de angajare, intocmesti CIM, fise de post, pregatesti si administrezi documentele de angajare pentru fiecare coleg nou;- Mentii legatura permanenta cu candidatii inscrisi in baza de date si pe intreg procesul de selectie;Administrarea si completarea la zi a bazei de date pentru selectiile companiei, in softul de personal al companiei;Gestionarea relatiilor de colaborare cu institutiile de stat, furnizori de servicii;Participi la sesiuni de informare, traininguri, evenimente ce tin de activitatea profesionala;Indeplinirea targetelor stabilite;Beneficii:Salariu competitiv, completat de bonusuri lunare de atingere a obiectivelor de angajare;Flexibilitate, independenta in organizarea muncii si a programului; activitate desfasurata remote / home-office;Resursele necesare indeplinirii obiectivelor (masina de serviciu in dotare permanenta, telefon, laptop, imprimanta), instruire in operarea soft /CRM;Posibilitatea de dezvoltare profesionala continua;Parte a unei echipe intr-un grup dinamic in continua dezvoltare.Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.Clientul nostru este membra a unui grup de firme ce activeaza in domenii precum logistica/transporturi, constructii.Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti .

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!