System Administrator in Constanţa

Descrierea locului de muncă

  • Achizitie/Instalare/Configurare/Intretinere pentru echipamentele IT (calculatoare, telefoane, imprimante, echipamente de retea);
  • Asistarea utilizatorilor prin intermediul  platformei de IT Service Management - ServiceNow;
  • Derularea actiunilor de upgrade hardware si software;
  • Responsabilitati privind securitatea datelor/echipamentelor conform politicilor de Grup;
  • Inventarierea echipamentelor IT&C.

Calificări

  •  Studii superioare;
  •  Cunostinte de configurare si mentenanta retea – Certificare CCNA este un plus;
  •  Cunostinte retea SD-WAN;
  •  Cunostinte avansate de Microsoft Office 365;
  • Minim 2 ani experienta in domeniul IT – HelpDesk sau Support L2;
  •  Cunostinte avansate de limba engleza;
  •  Persoana energica, cu abilitati bune de comunicare;
  •  Gandire analitica;
  •  Integritate profesionala;
  •  Disponibilitatea de a invata;
  •  Respectarea termenelor limita;
  •  Buna capacitate de prioritizare si organizare
  • Permis auto - categoria B.


Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!