Candidatul ideal
- Studii superioare în domeniul economic;
- Minimum 5 ani experiență într-o poziție similară;
- Experiență în lucrul cu un sistem ERP (preferabil SAP);
- Limba engleză – nivel mediu;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
Responsabilități
- Pregătirea și depunerea la termen a raportărilor, situațiilor și declarațiilor fiscale;
- Pregătirea documentației pentru rambursările de taxe;
- Asigură suport celorlalte departamente în aspecte fiscale (TVA, taxe locale, impozit pe profit, impozit pe venit, impozit pe veniturile nerezidenților etc.);
- Completează și verifică registrul de evidență fiscală, inclusiv jurnalele de TVA;
- Obține informațiile necesare pentru schițarea dosarului prețurilor de transfer;
- Rezolvă probleme fiscale ad-hoc;
- Propune măsuri pentru îmbunătățirea procedurilor și proceselor legate de taxe, atunci când este necesar;
- Oferă suport în timpul auditului și inspecțiilor fiscale;
- Verifică corectitudinea facturilor în ceea ce privește TVA;
- Monitorizează schimbările fiscale și evaluează impactul acestora asupra companiei;
- Reprezintă compania în fața autorităților (ex. Ministerul de Finanțe, ANAF, DGAMC).
- Beneficii
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus lunar de performanta);
- Masă asigurată de companie, bonuri de masă;
- Prime anuale (Paște, Crăciun, concediu de odihnă);
- Decontare cheltuieli transport;
- Telefon, laptop.
- Așteptăm cu nerăbdare CV-ul tău pe adresa aurora.preda@wyser-search.com .