Tech Expert, Hunedoara in Hunedoara

Rolul postuluiInteractioneaza cu clientii si potentialii clienti pentru a promova si vinde serviciile si produsele Vodafone si pentru a raspunde solicitarilor de suport ale acestora, oferindu-le o experienta peste asteptari. Faciliteaza accesul la solutii inovative din punct de vedere tehnologic pentru clientii Vodafone si ii consiliaza in utilizarea lor.Responsabilități principale• Atingerea obiectivele personale si de echipa (lunare, trimestriale, anuale) stabilite si comunicate de catre managerul direct. • Promoveaza si vinde serviciile si produsele Vodafone (fixe, mobile, accesorii) si ale partenerilor, recomanda solutiile de comunicare potrivite pornind de la nevoia exprimata de client. Foloseste tehnici de vanzare consultativa, prin cross-sell si up-sell pentru a creste valoarea conturilor clientilor. • Rezolva solicitarile clientilor si ofera informatii de natura comerciala (oferta, pret, conditii contractuale etc.) si tehnica (caracteristici, retea, service etc.) despre produse si servicii. • Saluta clientii care intra in magazin si ii asista pe toata durata vizitei. Manifesta disponibilitate, amabilitate si foloseste un limbaj adaptat fiecarui client, aratand un interes real pentru nevoia clientului. Ofera clientului o experienta peste asteptari prin toate comportamentele si actiunile sale. Saluta clientul la iesirea din magazin si se asigura ca acesta a primit o solutie de la prima interactiune si ca este multumit de aceasta. • Ofera suport in testarea produselor fixe pentru toti clientii potentiali si existenti cu scopul vanzarii acestor servicii • Ofera minim de informatii tehnice despre produsele si serviciile fixe, despre conditii de instalare, termeni contractuali • La solicitarea clientilor verifica facturile si situatia platilor; solutioneaza cazurile in care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte Competențe, cunoștințe și experiență• Pasionat de tehnologie, Internet, aplicatii, social media si sistemele de operare ale telefoanelor mobile.• Bune abilitati si cunostinte de vanzare si negociere• Energic, proactiv si doritor sa caute informatii si sa isi imbunatateasca continuu nivelul de cunostinte, atat in domeniul tehnologiei, cat si in subiecte adiancente felului muncii sale.• Bune abilitati de comunicare si capabil sa gestioneze conflicte• Trateaza clientii cu rabdare si are abilitatea sa le comunice in termeni simpli, usor de inteles, notiunile legate de tehnologie.• Cunostinte generale despre industria de telecom• Limba engleza – nivel mediu• Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mailCertificări tehnice/profesionale necesare: • Diploma de bacalaureat sau echivalenta. • Diploma de licenta (preferabil)• Minim 1 an vechime in vanzari IT&C/Retail (preferabil)• Promotor si adoptor al tehnologiei• Cunostinte generale despre industria de telecom• Engleza nivel mediu• Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!