Candidatul ideal:
- Cunoștințe foarte bune de operare P.C.;
- Bune abilitati operare (Word, Excel, Power Point);
- Excelente abilitati comunicare și negociere;
- Capacități ridicate de organizare, prioritizare și planificare;
- Experiența anterioară în domeniul call center/ vânzări - reprezintă un avantaj;
- Atitudine pro-activa precum si capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
- Persoana motivata, organizata, atenta la detalii, orientata spre rezultate;
- Limba engleza nivel avansat;
Descrierea jobului:
- Prezentarea, promovarea și vânzarea serviciilor companiei către clienții alocați;
- Identificarea nevoilor clienților, personalizarea și adaptarea ofertelor la cerințele și nevoile acestora;
- Rezolvarea eventualelor probleme apărute în procesul de vânzare în colaborare cu celelalte departamente;
- Realizarea targetului de vânzări și atingerea indicatorilor de performanță specifici rolului;
- Dezvoltarea și menținerea unei relații pozitive cu clienții cu scopul îndeplinirii obiectivelor de business;
- Urmarirea si imbunatatirea portofoliului de clienti;
Beneficii:
- Bonuri de masa;
- Asigurare medicala privata;
*Doar candidatii eligibili vor fi contactati.