Asistent Back Office in Cluj Napoca

 

Candidatul ideal

 

Persoana Back – Office

Cerinte :

- studii superioare tehnice;
- experienta in ofertare tehnico-comerciala;
- rezistenta la stres;
- bune abilitati de comunicare;
- cunoasterea limbii engleze – nivel mediu;
- cunostinte foarte bune de operare calculator;
- persoana organizata, atenta la detalii, dinamica, sociabila;
- capacitate de lucru in echipa.

 

Descrierea jobului

 

Descrierea postului :

- asigură rezolvarea cerinţelor clienţilor, concomitent cu susţinerea intereselor firmei;
- asigura suport tehnic si de ofertare, back-office, pentru Brand Manager si echipa de vanzari;
- asigura comunicarea cu departamentele de procesare comenzi si achizitii, in vederea finalizarii comenzilor clientilor;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!