Business Development - Asigurari de sanatate in Bucureşti

  • Responsabilitati:

     

    • Gestionarea unei relații de încredere cu clienții potențiali și existenți cu scopul de a crește vânzarile;
    • Dezvoltarea relațiilor cu potențiali clienți;
    • Întocmirea de oferte și prezentări pentru clienții potențiali si reînnoiți;
    • Participarea la întâlniri cu scopul de a prezenta produsele și a încheia contracte de asigurare;

    Ocazional:

     

    • Cercetarea cu privire la modul în care compania îsi poate îmbunătăți ofertele și efectuarea de recomandări către management;
    • Revizuirea și monitorizarea strategiilor companiei cu privire la vânzari, comunicări de afaceri, marketing și alte domenii conexe de afaceri;

     

    Cerințe - abilități și cunoștințe:

    • O manieră excelentă de comunicare și capacitatea de a vă exprima în mod eficient și corect - atât în scris cât si în vorbire (în limbile româna și engleză);
    • Abilități de relații interpersonale;
    • Decizie rapidă și precisă, abilități de rezolvare a problemelor;
    • Abilitatea de a fi convingatoare/convingător în timp ce ascultați activ;
    • Abilitatea de a învața rapid, de a dobândi cunoștințe aprofundate despre produsele și procedurile companiei;
    • Atenție la detalii și, în același timp, capacitatea de a vă concentra pe o anumită sarcină;
    • Autonomie, capacitatea de a lucra fără supraveghere;
    • Cunoștințe de calculator: MS Office și eventual experiență anterioara cu un sistem CRM;
    • O diploma de licență în Marketing, Administrarea Afacerilor, Comunicare, Științe sau alte domenii conexe.

 

 

Ce oferim:

  • Șansa de a intra în lumea exclusivistă a asigurărilor de sănatate internaționale,de a învața și de a deveni un expert în materie;
  • Lucrul cu clienți ce au un nivel ridicat de educație și bunăstare;
  • Sprijin, flexibilitate și orientare continuă furnizate;
  • Posibilitatea de a progresa rapid într-o companie mică și a crește împreună cu aceasta;
  • Posibilitatea de a extinde cerințele postului în timp și de a avansa la un rol de management;
  • Remunerare atractivă;
  • Contract permanent și ore normale de lucru (L-V, 9: 00-17: 30), oferind și program de lucru flexibil;
  • Amplasare excelentă a birourilor, chiar în centrul Bucureștiului (Piata Unirii)

 

Iti recomandam acest job daca doresti sa lucrezi cu noi pe termen lung.

IQ MED Broker de Asigurare este o societate autorizată și reglementată de ASF, cu cerințe de stabilitate financiară, inclusiv de capital minim.

Despre companie

Singurul distribuitor independent de asigurari de sanatate private cu acoperire nationala si internationala pentru Romania, IQ MED compara obiectiv cele mai bune produse existente pe piata mondiala, pentru a le selecta pe cele mai potrivite clientilor sai. Disponibile atat pentru persoane fizice, cat si companii, asigurarile de sanatate private cu acoperire internationala, ofera libertate totala in alegerea clinicii, si acces la cele mai bune servicii medicale din lume, fara a fi afectata stabilitatea financiara. Acest tip de asigurare permite tratamentul unor boli grave cum ar fi cancerul, dar acopera si acte medicale de scurta durata, cum ar fi operatii, investigatii in ambulatoriu sau tratamente stomatologice.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!