-
Responsabilitati:
- Gestionarea unei relații de încredere cu clienții potențiali și existenți cu scopul de a crește vânzarile;
- Dezvoltarea relațiilor cu potențiali clienți;
- Întocmirea de oferte și prezentări pentru clienții potențiali si reînnoiți;
- Participarea la întâlniri cu scopul de a prezenta produsele și a încheia contracte de asigurare;
Ocazional:
- Cercetarea cu privire la modul în care compania îsi poate îmbunătăți ofertele și efectuarea de recomandări către management;
- Revizuirea și monitorizarea strategiilor companiei cu privire la vânzari, comunicări de afaceri, marketing și alte domenii conexe de afaceri;
Cerințe - abilități și cunoștințe:
- O manieră excelentă de comunicare și capacitatea de a vă exprima în mod eficient și corect - atât în scris cât si în vorbire (în limbile româna și engleză);
- Abilități de relații interpersonale;
- Decizie rapidă și precisă, abilități de rezolvare a problemelor;
- Abilitatea de a fi convingatoare/convingător în timp ce ascultați activ;
- Abilitatea de a învața rapid, de a dobândi cunoștințe aprofundate despre produsele și procedurile companiei;
- Atenție la detalii și, în același timp, capacitatea de a vă concentra pe o anumită sarcină;
- Autonomie, capacitatea de a lucra fără supraveghere;
- Cunoștințe de calculator: MS Office și eventual experiență anterioara cu un sistem CRM;
- O diploma de licență în Marketing, Administrarea Afacerilor, Comunicare, Științe sau alte domenii conexe.
Ce oferim:
- Șansa de a intra în lumea exclusivistă a asigurărilor de sănatate internaționale,de a învața și de a deveni un expert în materie;
- Lucrul cu clienți ce au un nivel ridicat de educație și bunăstare;
- Sprijin, flexibilitate și orientare continuă furnizate;
- Posibilitatea de a progresa rapid într-o companie mică și a crește împreună cu aceasta;
- Posibilitatea de a extinde cerințele postului în timp și de a avansa la un rol de management;
- Remunerare atractivă;
- Contract permanent și ore normale de lucru (L-V, 9: 00-17: 30), oferind și program de lucru flexibil;
- Amplasare excelentă a birourilor, chiar în centrul Bucureștiului (Piata Unirii)
Iti recomandam acest job daca doresti sa lucrezi cu noi pe termen lung.
IQ MED Broker de Asigurare este o societate autorizată și reglementată de ASF, cu cerințe de stabilitate financiară, inclusiv de capital minim.