Realizarea reconcilierilor lunare pentru costurile promo; Intocmirea lunara a forecast-ului de vanzare; Realizarea de initiative & plan promo – in aliniere cu Furnizorul; Definitivare & transmitere catre departamentul Customer Service a planulului promo, inclusiv impartirea bugetelor Furnizorului pe branduri; Realizarea de vizite teren ori de cate ori este nevoie; Realizarea de actiuni pentru exhaustare stoc neperformant & capete de stoc; Intocmirea de raportari financiare catre Furnizor; Raportarea costurilor recuperabile catre departamentul Contabilitate si urmarirea recuperarii acestora; Urmarire costurilor promo clienti IKA&asimilati si realizarea de follow-up pentru recuperarea lor; Realizarea de scorecard & tracking KPI; Analizarea scumpirilor (impreuna cu BUM) - determinarea nivelului optim de incarcare; Conceperea si dezvoltare POSM-uri (materiale publicitare destinate punctelor de vanzare a produselor) – impreuna cu BUM, Furnizor si agentiile de specialitate; Administrarea bugetelor de marketing puse la dispozitie de BUM si Furnizor; Mentinerea si controlul fondurilor de marketing precum si a altor activitati promotionale ale Furnizorului, in stransa colaborare cu BUM si Furnizor; Comunicarea/relationarea permanenta cu forta de vanzari, in scopul oferiririi suportului necesar. Experienta in vanzari de minimum 4 ani; Cunostinte aprofundate legate de piata FMCG; Excelente abilităţi de comunicare si relationare; Nivel superior de dezvoltare al competentelor gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa; Etică profesională şi integritate personală; Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office (nivel mediu-avansat, in special Excel); Studii superioare finalizate cu diploma de licenta.