Job Description
Candidatul ideal trebuie sa aiba urmatoarele comportamente si atitudini:
- Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru;
- Atitudine deschisa constructiva si pro-activa
- Excelent vizionar si strateg;
- Deschis la nou si schimbare si cu puternice abilitati si aptitudini de adaptare la un mediu organizational in schimbare;
- Dorinta de a creste si consolida relatii de colaboare cu clientii interni si externi ai companiei;
- Comunicare excelenta;
- Muncitor si determinat, capabil sa se automotiveze si sa realizeze schimbari la nivel mental si profesional.
Cerintele postului:
- Experiență minim 5 ani intr-o poziție de management financiar (controller/director financiar) si/sau coordonare departament financiar contabil, controlling;
- Studii superioare economice;
- Contabil autorizat, Expert contabil – constituie un plus;
- ACCA / MBA / CIMA (constituie un avantaj);
- Expert in analiza financiara si de risc financiar;
- Cunostinte aprofundate de legislație financiar- contabila;
- Cunostinte IFRS si experienta constituie un plus;
- Cunostinte bune de strategii financiare si de taxe;
- Fluenta in vorbirea limbii engleze (necesara in gestionarea relatiei cu clientii externi ai companiei).
Competentele aprofundate ale postului:
Candidatul ideal trebuie sa aiba competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii:
- Management financiar contabil pentru a inspira si verifica actiunile de coordonare ale functiunilor incluse
- Gestionarea situatiilor de criza in management financiar;
- Controlling financiar contabil (a nu se confunda cu activitatea de control financiar intern sau audit);
- Organizarea si conducerea activitătilor contabile si financiare;
- Gestionarea patrimoniului companiei conform legilor in vigoare;
- Planificarea, organizarea si coordonarea activitătilor, proceselor si a membrilor echipei;
- Organizarea strategică a departamentului;
- Managementul prin bugete;
- Organizarea si implementarea „tablourilor performante de board”;
- Identificarea, initierea si implementarea strategiei financiar contabile a companiei, in acord cu politica organizatiei, in scopul obtinerii de performante maxime.
Descrierea jobului
Responsabilitatile de baza ale postului:
Financiar – Contabilitate - Controlling:
- Organizarea si reorganizarea departamentului si a activitatilor financiar contabile din companie;
- Coordonarea unei echipe;
- Realizarea si implementarea managementului prin bugete si a centrelor de costuri si profit (P&L);
- Realizarea si implementarea sistemelor de monitorizare si control a activitatii companiei prin introducerea tablourilor de board (business analisys) impreuna cu oferirea unor solutii noi si eficiente pentru imbunatatirea rezultatelor financiare;
- Livrarea la timp a inregistrarilor financiar contabile catre stake holders;
- Inventarierea si gestionarea patrimoniului companiei in conformitate cu nevoile interne si externe ale companiei;
- Gestionarea relatiei cu bancile si furnizorii prin reducerea costurilor relatiei de colaborare;
- Realizarea si implementarea unui sistem de forecast si gestionare a costurilor legate de activitatea companiei;
- Consultanta in management financiar – contabil – controlling, pentru bordul director al companiei si in special pentru directorul general al companiei. In acest sens, are responsabilitatea de a stabili, impreuna cu directorul general al companiei, a directiilor strategice de actiune cu privire la:
§ Gestionarea si controlul patrimoniului companiei;
§ Controlul indicatorilor de business;
§ Controlului costurilor aferente activitatii companiei;
§ Previzionarea activitatilor si actiunilor de baza ale companiei in vederea realizarii obiectivelor fundamentale ce trebuie realizate; - Gestionarea performantelor membrilor echipei din departamentul coordonat.