Candidatul ideal
- Studii superioare in domeniul juridic, economic, tehnic
- Cunostinte legislative despre:
- organizarea si functionarea Camerelor de Comert si Industrie (L 335/2007);
- organizarea si functionarea agentilor economici ( L 31/1990, L26/1990);
- domeniul infiintarilor de firme, modificarilor de acte firme, administrare firme;
- obtinere avize/autorizatii/licente;
- prestarea serviciilor de consultanta pentru infiintari firme, modificari acte firme, administrare firme;
- organizarea de evenimente, comert intern si international.
- Cunostinte de management, marketing, promovarea serviciilor si produselor
- Cunostinte word/excel/baze de date/internet/retele de socializare
- Cunoasterea a cel putin o limba straina de circulatie internationala (engleza, franceza, germana)
Descrierea jobului
- Servicii de consultanta pentru infiintari firme, modificari acte firme, administrare firme, obtinere avize/autorizatii.
- Organizare evenimente: targuri si expozitii, cursuri de formare profesionala, conferinte, sesiuni de informare/instruire, prezentari de firma etc.
- Promovarea serviciilor Camerei.
- Organizare intalniri cu autoritatile si institutiile publice.