Consultanti Camerali in Moineşti

 

Candidatul ideal

 

  • Studii superioare in domeniul juridic, economic, tehnic
  • Cunostinte legislative despre:
  • organizarea si functionarea Camerelor de Comert si Industrie (L 335/2007);
  • organizarea si functionarea agentilor economici ( L 31/1990, L26/1990);
  • domeniul infiintarilor de firme, modificarilor de acte firme, administrare firme;
  • obtinere avize/autorizatii/licente;
  • prestarea serviciilor de consultanta pentru infiintari firme, modificari acte firme, administrare firme;
  • organizarea de evenimente, comert intern si international.
  • Cunostinte de management, marketing, promovarea serviciilor si produselor
  • Cunostinte word/excel/baze de date/internet/retele de socializare
  • Cunoasterea a cel putin o limba straina de circulatie internationala (engleza, franceza, germana)

 

Descrierea jobului

 

  • Servicii de consultanta pentru infiintari firme, modificari acte firme, administrare firme, obtinere avize/autorizatii.
  • Organizare evenimente: targuri si expozitii, cursuri de formare profesionala, conferinte, sesiuni de informare/instruire, prezentari de firma etc.
  • Promovarea serviciilor Camerei.
  • Organizare intalniri cu autoritatile si institutiile publice.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!