Contabil in Sălaj

Suntem o echipa de experti si specialisti in contabilitate, fiscalitate, management financiar, resurse umane si consultanta juridica. Daca ti-ai propus dezvoltarea competentelor si cresterea experientei profesionale, locul tau este in echipa noastra. 

Denumirea postului: contabil (incepator/mediu/avansat)

Responsabilitatile postului

Contabilitate:

Inregistrarea corecta si la timp a documentelor primite de la clienti in programul de contabilitate;

Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile;

Resurse umane:

Intocmeste contracte de munca, acte aditionale, decizii privind incetarea contractelor de munca, decizii de suspendare si de incetarea suspendarii, adeverinte de vechime, adeverinte pentru medicul de familie;

Completeaza si transmite registrul general privind evidenta salariatilor;

Calculul statelor de plata lunare, contributii;

Constituie avantaj:

Experienta intr-o firma de contabilitate; 

Cunoasterea programului de contabilitate Saga;

Cunostinte de managementul resurselor umane (salarizare, administrarea documentelor de personal)

Abilitati de operare in Microsoft Office (Excel, Word)

Studii superioare cu specializare in domeniul financiar contabil.

 

Nivelul salarial in functie de cunostintele sau de experienta detinuta.

Oferim beneficii si compensatii în corelatie cu ritmul de crestere profesionala si rezultatele obtinute. 

Program luni-vineri 8 ore.

 

ANCOS GROUP SRL

persoana de contact:

Denes Endre

Tel.0742362177

Te rugam aplica la anunt cu CV-ul tau sau;

Email: ancosgroup@gmail.com

 

Despre companie

O echipa de experti si specialisti in contabilitate, fiscalitate, management financiar, resurse umane si consultanta juridica

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!